«میرزا کوچک جنگلی» برترین‌هایش را شناخت

سبحان نعمت‌پور، مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز»، مراسم اختتامیه دومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی و طراحی پوستر میرزاکوچک جنگلی 10 آذر با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان با اشاره به اینکه پاسخگویی به شبهات مطروحه پیرامون نهضت جنگل و ترویج حس استعمارستیزی و شهادت طلبی و تقویت حس هویت ملی از اهداف برگزاری مسابقه میرزا کوچک جنگلی است، تصریح کرد: استقبال عمومی از این مسابقه بسیار خوب بوده است.

وی با بیان اینکه در طول مهلت ثبت نام در مسابقه، 76 وبلاگ و 112 طرح پوستر به دبیرخانه ارسال شد، تاکید کرد: سه طرح پوستر برتر و سه وبلاگ به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

نعمت‌پور به برگزیدگان بخش وبلاگ میرزاکوچک جنگلی اشاره کرد و گفت: ساسان زحمتکش با وبلاگ سردار شهید جنگل از رشت، مصطفی حسرتی با وبلاگ کوچک جنگلی از بندر انزلی و عباس صدیق آرانی با وبلاگ میرزا کوچک خان جنگلی از آران و بیدگل به عنوان نفرات اول تا سوم تجلیل شدند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه همچنین دکتر موسی حقانی، مدیر موسسه تاریخ معاصر ایران نیز در مورد ابعاد مختلف شخصیت میرزاکوچک جنگلی و قیام این شخصیت مبارز گیلانی به سخنرانی پرداخت.

پایان پیام/

۲ comments

  • سلام مدیر وبلاگ میرزا کوچک خان جنگلی میباشم نفر سوم جشنواره اشتباها فامیلی اینجانب عباس آرانی ثبت شده اگ امکان داره فامیلی بنده را کامل بنویسید . عباس صدیق آرانی از آران وبیدگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول