وبلاگ‌هایی برای شهدای هنرمند زنجان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، سید جواد هاشمی با اشاره به راه اندازی وبلاگ های شهدای هنرمند استان زنجان اظهار داشت: این وبلاگ ها برای هر شهید آماده شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی این وبلاگ ها از برنامه های جانبی کنگره شهدای هنرمند استان زنجان محسوب می شود، افزود: با توجه به برگزاری این کنگره در زنجان اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از شناسایی 31 شهید هنرمند در زنجان خبر داد و گفت: تا کنون برای 17 شهید وبلاگ راه اندازی شده است.

این مسئول با بیان اینکه علاقه مندان می توانند از این وبلاگ ها بازدید کنند، خاطرنشان کرد: اولویت این سازمان ارائه آثار شهدای هنرمند در فضای مجازی است.

هاشمی با اشاره به اینکه راه اندازی وبلاگ های شهدای هنرمند زنجان گام جدیدی در این زمینه محسوب می شود، افزود: متاسفانه مخاطبان آگاهی زیادی از شهدا ندارند که این امر می تواند گام موثری در این زمینه باشد.

وی با بیان اینکه وبلاگ های شهید یوسف قربانی، مهدی طهماسبی و قربانعلی فرخ نیا راه اندازی شده است، عنوان کرد: وبلاگ های شهیدان منصور سودی، علی اصغر نقدی و ابراهیم اصغری نیز راه اندازی شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین وبلاگ های آگل سلیمی، ایرج مرادی، جمال الدین حاج میری، سید کمال میر صدری نیز راه اندازی شده است.

هاشمی از آماده بودن وبلاگ های شهدای گرانقدر استان زنجان از جمله غلامرضا جعفری،نقی صباغی، غلامحسین شفائی و عباس محمدی خبر داد و گفت: برای شهیدان عباس محمدی،امیر هوشنگ انصاری، رضا امیریان، عزیزالله امیریان، محمد تقی عباسیون نیز وبلاگ راه اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خاطرنشان کرد: در این وبلاگ ها زندگینامه، آثار هنری، وصیت نامه، خاطرات و دلنوشته های شهدا گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه هر وبلاگ به نام یک شهید هنرمند نامگذاری شده است، گفت: علاقه مندان می توانند از این وبلاگ ها بازدید کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول