ترفند تازه فیس بوک برای اطلاع از وضعیت تاهل کاربران

به گزارش وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، به تازگی دکمه ای موسوم به پرسش یا Ask به فیس بوک اضافه شده تا کاربران کنجکاو بتوانند به این وسیله در مورد وضعیت تاهل دیگر کاربران از آنها سوال کنند. البته استفاده از این دکمه در صورتی مفید است که کاربر اطلاعات مربوط به وضعیت تاهلش را برای عموم کاربران به اشتراک نگذاشته باشد.

کاربران در زمان ارسال درخواست خود در این زمینه می توانند مطلبی را نیز به طور شخصی به نگارش درآورند. کاربران در پاسخ می توانند مواردی مانند مجرد، متاهل، در وضعیت پیچیده و … را انتخاب کنند و تصمیم بگیرند که پاسخشان به طور عمومی یا تنها برای سوال کننده به نمایش درآید.

این دکمه از چند ماه قبل برای پرسش کاربران از یکدیگر در مورد مسائلی همچون برنامه های تلویزیونی مورد علاقه یا شماره تلفن شخصی مورد استفاده بود، اما این اولین بار است که از آن برای پرسش در مورد مسائلی چنین شخصی استفاده می شود.

تحلیل گران معتقدند فیس بوک در تلاش است به هر نحو ممکن اطلاعات بیشتری در مورد کاربران خود جمع آوری کند که این امر با تلاش برای حفاظت از حریم شخصی آنها مغایرت دارد و جالب است که در پاسخ های پیش بینی شده در زمینه وضعیت تاهل گزینه به شما مربوط نیست، وجود ندارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول