گلستان بلاگ، مسابقه اینترنتی برگزار می‌کند

به گزارش«وبلاگ نیوز» گلستان بلاگ، مسابقه اینترنتی «قاضی غیور ایرانی و کاپیتولاسیون نوین» را برگزار می‌کند.

این مسابقه به منظور حمایت از قاضی‌ ایرانی‌ای است که قصد دارد مسئول پیگیری شکایت افراد خصوصی از فیس بوک و مدیر اجرایی واتس اپ و نرم‌افزار اینستاگرام در دو شعبه ویژه رایانه ای، باشد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند مطالب و آثار خود را در قالب های مختلف ( یادداشت، مقاله، تصویر ، کاریکاتور، کلیپ صوتی و تصویری ) در همین پست ارائه داده، عنوان «مسابقه گلستان بلاگ» را در آثار قید کنند.

مسابقه از 23 خرداد آغاز و تا 30 خردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

One comment

  • یه وبلاگ نویس خیلی ساده ی قمی

    سلام بدون مقدمه قسمتون میدم این تیپ مسابقات رو اطلاع رسانی نکنید.نه به خاطر موضوعش بلکه نوع جایزه ای که اعلام کردند. توجه بفرمایید:
    جوایز نفرات برتر :

    نفر اول ۲۰ هزار تومان . نفر دوم ۱۰ هزار تومان . نفر سوم ۵ هزار تومان می باشد.
    (( به عبارتی نفر اول کمک هزینه خرید 2 پرس چلوکباب کوبیده با نوشابه همراه با 1 سیخ گوجه وبدون ماست موسیر !!! نفر دوم کمک هزینه خرید 1 پرس پیتزا مینی یک نفره البته مخصوص با یک مینی نوشابه !!!! و نفر سوم هم کمک هزینه خرید 2 عدد چی توز خانواده همراه با 1 بسته آدامس خروس!!!!!
    خدائیش این مسابقه برگزار کردنه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    باید به این عزیزان مسابقه وبلاگ نویسی برگزار کن عرض کنم بابا وقتی ندارید مجبورید باعث زحمت خلق الله بشین؟ و هزار جور چیز دیگه که اینجا جاش نیست. البته کوچکترینش اینه که این جور مسابقه برگزار کردن به عقیده من یه جور توهینه به قشر فهیم وبلاگ نویس و همونطور که میگن جزای گرون فروش نخریدنه فکر کنم جزای بنجل فروش هم نخریدنه.
    زیاده عرضی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول