پلیس فتا در سمپوزیوم بین المللی جرائم سایبری تقدیر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ایرنا دهمین سمپوزیوم بین المللی واکنش به جرائم سایبری سال 2014 از 28 تا 31 خردادماه سال جاری در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی با میزبانی پلیس ملی کره برگزار شد .

در این نشست تخصصی که از سال 2005 تاکنون به میزبانی پلیس ملی کره برگزار شد ، رئیس پلیس ملی کره جنوبی، روسا و معاونان پلیس های سایبری برخی از کشورها مانند ایران، ترکیه، ژاپن و کارشناسان حوزه جرائم سایبری از حدود 46 کشور مختلف دنیا که اغلب جزء کشورهای پیشرو در حوزه سایبری محسوب می شوند، تجربیات تخصصی خود را در این حوزه ارائه دادند.

در دهمین سمپوزیوم بین المللی واکنش به جرائم سایبری سال 2014، نمایندگان پلیس آلمان، فرانسه، هنگ کنگ، ایران و کره جنوبی به ارائه پرونده های خاص، رویکردهای تخصصی و تشریح وضعیت و فعالیت های صورت گرفته در حوزه واکنش به جرائم سایبر پرداختند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا نیز به عنوان نماینده پلیس ایران ضمن حضور در این نشست به ارائه مطالبی در خصوص پیشگیری از جرائم سایبر و تشریح تلاش های پیش دستانه پلیس سایبری ایران در حوزه پیشگیری وضعی و پیشگیری اجتماعی از جرائم فضای سایبر، به عنوان الگویی برای سایر کشورها در جهت مواجه فعالانه و آینده نگرانه با جرائم سایبر پرداخت.

سخنرانی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با موضوع ˈ پیشگیری وضعی و پیشگیری اجتماعی از جرائم فضای سایبرˈ و رویکرد فعال و پیش دستانه پلیس سایبر ایران در مواجهه با جرائم فضای مجازی در دهمین سمپوزیوم بین المللی واکنش به جرائم سایبری سال 2014، مورد استقبال و تقدیر نمایندگان کشورهای حاظر در این نشست قرار گرفت .

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول