برترین‌های «گرگان» معرفی شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» در پایان مراسم بزرگداشت روز گرگان، برترین‌های چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسی«گرگان» معرفی شدند.

این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان به مناسبت روز گرگان و در ۶ محور زیر ساختهای توسعه گرگان، فرهنگی و گردشگری گرگان، مشاهیر گرگان، ورزش گرگان و نامه ای به شهردار گرگان و راهکارهای تحقق شعار سال۹۳ برگزار و با معرفی برترین‌های هر بخش، به کار خود پایان داد.

 در مهلت ارسال آثار، ۷۹ وبلاگ نویس با ۱۸۷ اثر در جشنواره شرکت کردند که در بخش فرهنگی و گردشگری ۸۹ اثر، در بخش زیرساخت توسعه ۲۵ اثر، در بخش راهکارهای تحقق شعار سال ۲۶ اثر، در بخش ورزش ۱۷ اثر، در بخش مشاهیر ۱۶ اثر و در بخش نامه ای به شهردار یا اعضای شورای شهر ۱۴ اثر در جشنواره شرکت کردند.

از میان ۱۸۷ آثر ارسالی به جشنواره، ۱۸ اثر برتر انتخاب شدند که در بخش فرهنگی و گردشگری سید علیرضا رییسی گرگانی با مطلب شعری با گویش گرگانی رتبه اول، فاطمه بخشی با مطلب مقدمه ای بر نانوشته ها رتبه دوم و مرتضی بالویی با مطلب میراث به وراث نرسید رتبه سوم را کسب کردند در بخش زیرساختهای توسعه گرگان اسماعیل جعفری با مطلب شاهکوه ماسوله دیگر ایران رتبه اول ، میثم پوراقدم با مطلب غرفه بازیافت چرا در گرگان نباشد؟ رتبه دوم و محمد علی عباسی با مطلب دلفین در حوض رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول