برنامه‌ای برای استفاده درست از شبکه‌های مجازی ارائه نشده است

‌به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از  فارس، علی شادمان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در همایش«حجاب تجلی زیبایی اندیشه» در سینما سپهر ساری با بیان اینکه نهادهای مختلفی در امر فرهنگ دخیل هستند، اظهار داشت: بحث فرهنگ آن‌قدر مهم است که مقام معظم رهبری امسال را به سال فرهنگ نام‌گذاری کردند.

شادمان با اشاره به تمدن ۱۲ هزار ساله ایران، بیان کرد: دلیل پذیرش دین اسلام توسط ایرانیان به خاطر فرهنگ غنی مردم بود.

وی افزود: اگر هر یک از دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود در بخش فرهنگ توجه کنند ما می‌توانیم به اهداف فرهنگی مورد نظر دست یابیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه به‌درستی الگوسازی نشده است، ادامه داد: برای تامین نیاز نسل جدید مدل‌سازی نشده است.

وی ادامه داد: با رعایت تمام مولفه و آموزش‌های اعتقادی، دینی باید الگوی درستی از حجاب ارائه دهیم.

شادمان با اشاره به ضعف جامعه در ایجاد مدل‌سازی برای جوان نوجوانان، بیان کرد: ارتباطات به سمت فضای مجازی پیش ‌می‌رود اما هنوز ما برای استفاده درست از شبکه‌های مجازی برنامه‌ای ارائه ندادیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد برای ترویج عفاف و حجاب در شبکه‌های اینترنتی می‌توان استفاده کرد، افزود: بسیاری از هنجارسازان جامعه را به دلیل نگاه‌های جناحی و سیاسی نابود کردیم.

شادمان با اظهار اینکه نباید با تکنولوژی مبارزه کرد، گفت: تکنولوژی را باید به تسخیر خود درآوریم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر تاثیرگذاری نهاد خانواده در جامعه، یادآور شد: خانواده نخستین نهادی است که آموزه‌های دینی فرزندان ما از آن‌جا شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول