نقش وبلاگ ها در «بازار جهانی سفر»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، یکی از مسئولان نمایشگاه بین المللی امسال «بازار جهانی سفر» یا همان WTM که یکی از ۵ نمایشگاه برتر جهان در حوزه صنعت گردشگری محسوب می شود با اشاره به نقش چشمگیر وبلاگ ها در توسعه صنعت گردشگری در سال های اخیر اعلام کرد که محوریت نمایشگاه امسال بر جذب گردشگر به وسیله وبلاگ ها است.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر نقش وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی در جذب گردشگران افزایش یافته و در حال پیش گرفتن از روش های سنتی معرفی جاذبه های گردشگری از جمله تبلیغات تلویزیونی هستند اعلام کرد که جایزه ویژه نمایشگاه امسال به غرفه کشوری اعطاء می شود که بیشترین وبلاگ های فعال با مطالب مناسب و جامع را در زمینه صنعت گردشگری را دارا باشد.

سی وپنجمین دوره نمایشگاه بازار جهانی سفر از سوم تا ششم نوامبر ۲۰۱۴ در مرکز نمایشگاهی «اکسل» شهر لندن، پایتخت انگلیس گشایش می یابد و امسال ۱۹۷ کشور در قالب بیش از ۱۲۰۰ موسسه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و در طول چهار روز برگزاری، جاذبه های گردشگری و آخرین دستاوردهای خود در زمینه توسعه صنعت گردشگری را به بازدیدکنندگان عرضه می کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول