بسیج باید در فضای مجازی، برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی اجرا کند

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از مهر سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهارداشت: امروز فضای مجازی و شبکه‌های ارتباطی مانند اینترنت، موبایل و ماهواره از ابزارهای پرکاربرد در دسترس خانواده‌ها و نسل جوان است که باید از این فضا به نحو مطلوبی برای انجام ماموریت‌های بسیج بهره ببریم.

فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه که باید هر زمانی در مبارزه با دشمن به شیوه‌ها و توانمندی‌های که آنها در مقابله با شما استفاده می‌کنند، مجهز بشوید تا بتوانید در برابر آن به پیروز برسید، گفت: امروز دشمن از طریق فضای مجازی با ایران مبارزه می‌کند.

این مسئول افزود: ما اگر با شیوه‌های مبارزه دشمن در فضای مجازی آشنا نباشیم دچار مشکل می‌شویم به همین دلیل در مقابله با او باید با استفاده درست از این فضا بتوانیم برنامه فرهنگی و ارزشمندی را به نمایش بگذاریم که نتایج آن در دراز مدت به دست می‌آید.

وی گفت: کشور ما با داشتن ارزش‌های اسلامی و ارتباط مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا در مقابله با دشمن در جنگ نرم شکست نمی‌خورد ولی روزی که این مولفه‌ها کمرنگ بشود ما باید احساس خطر و نگرانی کنیم.

فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه رسالت و ماموریت اصلی بنیاد و بسیج حاکم کردن جهاد و شهادت در جامعه است، گفت: امروز انجام برنامه‌های فرهنگی از مهمترین ضرورت‌های جامعه است که در برابر تهاجم نرم دشمن می‌توانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول