زگهواره تا گور، لاین وایبر بجوی

به گزارش«وبلاگ نیوز»  آبتین مهرگان‎ در روزنامه ابتکار نوشت: خب کلا عصر، عصر ارتباطات است. مثلا دم به دقیقه برایمان پیام می‌آید که فلان محصول عقیم کننده است، شرکت سازنده توسط غربی ها اداره میشود و قصد دارد کسانی را که کمر همتشان را برای تولید نسل بدون بو، درست وحسابی بسته اند راعقیم بکند. یا مثلا پیامی دیگر آمده بود: که یک کودک در فلان نقطه از کشور خواب دیده است که تا چندروز آینده شکم ملت یک جوری میشود وتا هوای کشور دچار آلودگی بودار نشده است همگی دست به کارشوند و داروی ضد باد شرکت بادشکن بخرند، تازه در آخرش کلی قسم خورده که هرکس سهل انگاری بکند تا آخر عمر به لایه اُزن وخانواده اش آسیب میزند. نمیدانیم چرا وقتی ما ایرانی ها دستمان به یک چیزی میرسد هر استفاده ای که بشود از آن میکنیم؛ آنقدر شورش را درمی آوریم تا با ما برخورد دوستانه بکنند. البته خیلی وقتها از روی سادگی دچار ویروس اشتراک گذاری میشویم. شخصی معلوم الحال که میداند ما با زبان انگلیسی آشنایی کاملی داریم!!! یک وبلاگ راه می‌اندازد و تویش تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی را به نظر سنجی میگذارد بعد با یک پیام ساده، هندوانه ها را میزند زیر بغل مان تا با حمایت از خلیج فارس، آمار مراجعه کننده به سایتش را بالا ببرد. از آنجایی که کل ملت ایران در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی و…. صاحب نظرهستند هرچیزی که برایمان بفرستند خودمان ابتدا تجزیه وتحلیل وبعد بازنشرش میکنیم. کافیست اول پیام اسم یک دکتر باشد آن موقع است که این پیام را با صدای بلند به گوش جهانیان میرسانیم.

دیشب کوکب خانم برای همسرمان فرستاده که آبتین ریزش مودارد یا نه؟

همسرمان هم گفته بود: در حد چند تار مو.

کوکب خانم: خُب خدارا شکر هنوز زیر سرش بلند نشده اما مراقبش باش.

عیال: مگه با کسی دیدیش؟

کوکب خانم: نه.

عیال: نکند از موهایش جایی پیدا کردی؟

کوکب خانم: نه.

عیال: پس چه شده اگر چیزی شده رُ وراست بگو من طاقت همه چیز را دارم.

کوکب خانم: محققان به این نتیجه رسیده اند که معمولا افراد طاس دوتا زن میگیرند.

عیال محترم از دیشب تا امروز صبح داشت موهای سرم را میشمرد، تا اگر یک تار مو از سرم کم شد مهریه اش را بگذارد اجرا.

واقعا نمیدانیم این کوکب خانم بعداز ۵۰ سال زندگی مجردی و دوکلاس سواد چطوری میتواند با این شبکه های اجتماعی،  دنیا را بهم بریزد. حالا قصد داریم از این شبکه های اجتماعی یک استفاده درست وحسابی بکنیم تا هم زندگیمان به حالت عادی بازگردد هم این کوکب خانم یک سر وسامانی بگیرد.

یک زن ۵۰ساله تک وتنها با ارتباطات جهانی گسترده، آشنا به تمام سوراخ سمبه های دنیا ازقبیل، ساعت دست به آب رفتن همسایه روبرویی، مذاکرات ۵+۱، دارای قابلیت پیش بینی انتخابات و از همه مهمتر مسلط به نرم افزارهای وات ساپ، وایبر،تانگو، فیس بوک و… شوهر داده میشود. به اولین پیشنهاد پاسخ مثبت داده خواهد شد. لازم به ذکر است تابعداز عقد دائم هیچ گونه دیدارحضوری انجام نخواهد شد. لطفا برای کمک به این زن تک وتنها به اشتراک بگذارید. هرکس کوتاهی بکند دچارآه وناله این زن میشود، چندنفر کوتاهی کردند و ذلیل مرده شدند.

اغمایتانیم……

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول