جشنواره «پیام امام خامنه‌ای» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» دفتر ارتباطات و بین الملل جامعه الزهرا(س)، جشنواره بین المللی پیام امام خامنه ای(L4UFestival) را در ۹ بخش مستند سازی پیام با وقایع تاریخی به صورت تصویری و متون تاریخی، تولید کلیپ، تولید تیزر و نریشن، طراحی پوستر، طراحی لوگو، وبلاگ‌نویسی برگزار می‌کند.

ترجمه پیام به زبان ها و گویش های مختلف، فعالیت در شبکه های اجتماعی و انتشار متن پیام و ایده پردازی جهت تولید راه های زود بازده و کم هزینه برای انتشار و ارسال پیام رهبری به سراسر جهان، از دیگر محورهای این جشنواره است.

نام لاتین جشنواره(Letter For You Festival) و به اختصار (#L۴UFestival) است که از (Letter For You) گرفته شده و به معنای نامه ای برای تو است. این نام هم جهت با حرکت پایگاه اطلاع رسانی و صفحات اجتماعی مقام معظم رهبری، حول محور پیام ایشان به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی انتخاب شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود دبیر خانه جشنواره به نشانی : قم، بلوار شهید صدوقی، بلوار بوعلی، جامعه الزهرا(س)، روابط عمومی، واحدتولید رسانه ارسال کنند.

همچنین تلفکس دبیرخانه به شماره ۰۲۵۳۲۹۳۵۸۵۰ و پست های الکترونیک L4UFestival@gmail.com و L4UFestival@yahoo.com آماده دریافت آثار علاقه مندان به شرکت در این جشنواره است.

گفتنی است، این جشنواره از ۵ بهمن سال جاری آغاز به کار کرده و اختتامیه آن در پاییز سال آینده برگزار می شود؛ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای جشنواره ۲۵ خرداد سال ۹۴ اعلام شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول