محبوب ترین شبکه اجتماعی روزنامه‌نگاران

به گزاطش«وبلاگ نیوز» و به نقل از هفته نامه عصر ارتباط، دانشگاه Canterbury با همکاری مرکز Cision مطالعه سالانه «روزنامه نگاری اجتماعی» را انجام دادند و در پایان آن مشخص شد که اگرچه شبکه های اجتماعی یک ابزار کاربردی برای روزنامه نگاران سراسر جهان محسوب می شود، اما طی ۲ سال گذشته زمانی که اهالی رسانه به این ابزار اجتماعی اختصاص می دهند کاهش یافته است.

روزنامه نگاران بریتانیایی از جمله کسانی هستند که در فرایند شغلی خود بیشترین استفاده را از شبکه های اجتماعی می برند و آن را به عنوان یک ابزار تخصصی مورد استفاده قرار می دهند. اما بررسی جدید نشان داده است در حالی که در سال ۲۰۱۲ میلادی ۲۴ درصد آنها شبکه اجتماعی را در قالب ابزار تخصصی به کار می بردند، این رقم در پایان سال ۲۰۱۴ با کاهش حدود ۵۰ درصدی به ۱۳ درصد رسیده است.

بررسی ها نشان داده است که توییتر محبوب ترین شبکه اجتماعی برای روزنامه نگاران محسوب می شود و ۷۵ درصد آنها سال گذشته در این فضا حضور داشتند و پس از آن هم فیس بوک با ۷۵ درصد قرار داشت.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.