وبلاگ‌نویسان برگزیده «محراب قلم» معرفی خواهند شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایرنا، بررسی زندگی حضرت امام خمینی(ره)، حضرت زهرا (س)، سبک زندگی دینی، پیام سال مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی، دهه فجر، مناسبت های مذهبی، معرفی نخبگان مسجد محله، اخبار کانون های مساجد و نوروز از جمله موضوعات این جشنواره است.
در بخش وبلاگ نویسی از مجموع ۵۰ وبلاگ نویس راه یافته به مرحله کشوری، هفت وبلاگ نویس برگزیده شدند که در این بخش نیز سه وبلاگ نویس برتر معرفی خواهند شد.

گزارش، خبر، عکس، گفت و گو، صفحه آرایی و مقاله مناسب از ملاک های بخش نشریات و نیز زبان نوشتاری، داشتن آرشیو، به روز رسانی و ظاهر وبلاگ از شاخصه های لازم برای انتخاب برگزیدگان در بخش وبلاگ است.

معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور درآیین افتتاحیه این جشنواره گفت: مساجد به عنوان بهترین پایگاه اطلاع رسانی و بیداری امت اسلامی نقش آفرینی کرده اند.

مرتضی طاهریان افزود: پیام ها و اعلامیه های حضرت امام خمینی (ره) در واپسین روزهای ستم شاهی در مساجد ساماندهی و منتشر می شد.

وی مساجد ایران اسلامی را فعال ترین و با نشاط ترین مساجد جهان اسلام دانست و گفت: نشاط و پویایی این مکان های مقدس و دینی از تدبیر و تفکر حضرت امام خمینی (ره) به میراث مانده است.

وی از فعال بودن ۱۹ هزار کانون فرهنگی – هنری مساجد در سراسر کشور خبر داد و گفت: بهترین و فعال ترین کانون های فرهنگی هنری استان ها در نقاط روستایی و محروم قرار دارند.

هفتمین جشنواره کشوری نشریات تجربی و وبلاگ نویسی تا ۲۱ فروردین ماه در زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی ادامه دارد.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول