وایبر بلای جان دختر جوان شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت ۰۷:۰۰ مورخه یکم فرودین ماه ۹۴ ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی یک فقره کشف جسد متعلق به خانمی جوان ، حدودا ۳۰ ساله ، در ابتدای شهرک  صنعتی عباس آباد واقع در جاده امام رضا به کلانتری ۱۷۴ قیام دشت اعلام شد.

کارآگاهان با تحقیقات از اعضای خانواده مقتوله اطلاع پیدا کردند که مقتوله علاقه شدیدی به شبکه های مجازی «وایبر» و … داشته است ؛ لذا اقدامات تخصصی در این خصوص آغاز و شخص ناشناسی بنام «ناصر» که از چندی پیش از طریق شبکه های مجازی با مقتوله آشنا شده بود ، مورد شناسایی قرار گرفت .
با شناسایی هویت کامل «ناصر . ص»  ( متولد ۱۳۶۴ ) ، محل سکونت وی نیز در منطقه مشیریه شناسایی ، در مورخه ۱۵/۰۲/۱۳۹۴ دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد .

ناصر در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتباط و آشنایی با مقتوله شد اما زمانیکه دلایل و مدارک غیرقابل انکار از سوی کارآگاهان ارائه شد ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

ناصر در خصوص آشنایی خود با مقتوله کارآگاهان گفت : چندی پیش ، از طریق شبکه های مجازی با مقتوله آشنا شده بودم تا اینکه پس از مدتی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم ؛ در مورخه ۲۹/۱۲/۱۳۹۳ در زیر پل امام خمینی (ره) واقع در بزرگراه [شهید ] نواب قرار ملاقات گذاشتیم و صبح زود به دنبال مقتوله رفته و او را سوار ماشین کردم.

وی ادامه داد: در طول مدتی که من با مقتوله از طریق شبکه های مجازی آشنا شده بودم ، خود را مجرد معرفی کرده بودم اما ساعتی از حضور مقتوله در داخل ماشین نگذشته بود که ناگهان تلفن همراهم زنگ خورد و همسرم با من تماس گرفته بود ؛ زمانیکه مقتوله متوجه این موضوع شد ، با من درگیر شد و عنوان داشت که موضوع را با همسرم در میان خواهد گذاشت و به این بهانه با یکدیگر درگیر شدیم.

وی افزود: در حین درگیری ، چندین بار سر مقتوله را به اتاق ماشین زده و نهایتا گردنش را گرفته و آنقدر فشار دادم که دیگر قادر به نفس کشیدن نبود . نمی دانستم که چه کاری باید کنم ؛ جنازه را به داخل کارگاه خود در منطقه مرتضی گرد برده و از آنجا به خانه آمدم ؛ موضوع را با برادر خود بنام مسعود ( ۲۲ ساله ) در میان گذاشتم و او نیز به تنهایی ، به کارگاه مراجعه و با ماشین شخصی خود ( خودرو ۴۰۵ ) جسد را به [ محل کشف جسد ] منتقل کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول