۴ هزار وبلاگ دینی در حوزه علمیه خواهران به شبهات پاسخ می‌دهند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود رضا جمشیدی ظهر امروز در هشتمین جشنواره برترین‌های حوزه علمیه خواهران که در مجتمع نرجس خاتون مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اثرات مثبت جشنواره‌های طلاب در تقویت و تثبیت جایگاه طلاب اظهار داشت: طلابی که به این عرصه واردشده‌اند ویژگی‌های خاصی دارند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های طلاب سبب می‌شود استعدادهای طلاب شناسایی شود افزود: این جشنواره‌ها به شناسایی جایگاه و ظرفیت طلاب کمک می‌کند.
وی با اشاره به رشد نخبگان در حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: این موضوع از افتخارات حوزه علمیه خواهران است و باید از این پتانسیل حداکثر استفاده شود.
حجت‌الاسلام جمشیدی با تأکید بر اهتمام جدی طلاب به تکیه‌بر خداوند گفت: علمی به نتیجه می‌رسد که در مسیر الهی بوده وگرنه انسان را از مسیر انسانیت و بشریت دور می‌کند.
وی بابیان اینکه طلاب برتر باید بدانند تازه در ابتدای راه هستند بیان کرد: برگزیدگان بدانید مسیر پرپیچ‌وخمی را در مقابل دارید که باید به کشف استعدادها و همچنین گسترش علوم توجه داشته باشید.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه ارتقا و شکوفا شدن علوم امر بسیار مهمی است افزود: باید برای آن تلاش کرد و خواهران طلبه باید برای بهره‌وری بیشتر تلاش داشته باشند و این جشنواره‌ها و همایش‌ها فرصتی برای این منظور است.
حجت‌الاسلام جمشیدی با اشاره به اینکه فضای مجازی یک ظرفیت است که باید از آن استفاده کنیم خاطرنشان کرد: این موضوع برای ما فرصتی را ایجاد کرده که به‌واسطه آن می‌توانیم اسلام ناب را به جهان معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۴ هزار وبلاگ دینی امروز در حوزه علمیه خواهران فعال است بیان کرد: از طریق این وبلاگ‌ها برای مقابله با دشمن در جنگ نرم فعالیت می‌شود و سؤالات و شبهات دینی پاسخ داده می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه امروز برخی در جهان به دنبال نمایش دادن چهره خشنی از اسلام هستند خاطرنشان کرد: باید به فضاهای مجازی وارد شویم و اجازه فعالیت را به دشمنان در این فضاها ندهیم.
حجت‌الاسلام جمشیدی بابیان اینکه باید امروز به بسترهای جدید تبلیغ دین وارد شویم عنوان کرد: روش‌های گذشته در جهان امروز پاسخگو نیست و باید از روش‌های روز استفاده کرد.
وی بابیان اینکه درگذشته نگرانی‌هایی برای پایین بودن سطح علمی خواهران طلبه وجود داشت گفت: امروز کرسی‌های آزاداندیشی وارد چهارمین سال خود شده‌اند و امروز ۳۰۰ کرسی آزاداندیشی در کشور داریم.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول