خدمات ویدیویی فیس‌‌بوک، یوتیوب را به مبارزه می‌طلبد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از نیویورک پست، گوگل در سال‌های اخیر با رشد یوتیوب و همین‌طور نمایش انبوه تبلیغاتی ویدئویی بر روی آن درآمد قابل‌توجهی داشته و همین امر فیس‌بوک را برای کسب درآمد از همین طریق به طمع انداخته است.

گوگل علاوه بر فیس‌بوک از جانب خدمات ویدئویی متنوع سایت‌های دیگر هم تهدید می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به اینستاگرام، واتس‌اپ و حتی هدست های نمایش‌دهنده واقعیت مجازی اشاره کرد.

در این میان خرید شرکت Oculus توسط فیس‌بوک و مالکیت بر هدست واقعیت مجازی Oculus Rift این شرکت به مزیت دیگری برای فیس‌بوک برای رقابت با گوگل مبدل شده است. البته کارشناسان معتقدند پیشکسوت بودن یوتیوب درزمینهٔ ارائه این خدمات کار را برای دیگر رقبا دشوار کرده و به‌احتمال‌زیاد گوگل هم برای از دست ندادن نبض بازار به ارائه خدمات جدید ویدئویی روی خواهد آورد.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.