ضرورت جهاد اکبر در فضای مجازی

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از رسا، علی کیهانیان دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، شامگاه دوشنبه ۹ شهریور در همایش حامیان انقلاب اسلامی تحت عنوان نشست عمومی دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی که در مجموعه فرهنگی اسوه برگزار شد، گفت: فضای حزبی باید توام با ارائه راهکار، خط‌مشی، استراتژی، راهبرد و بیان اهداف باشد.

وی افزود: دوستان ضمن آشنایی با این اهداف باید مباحث و مسائلی را که ممکن است ایجاد ابهام کند حل‌وفصل کنند.

کیهانیان با اشاره به اینکه ما به‌عنوان شیعه امیرمومنان(ع) بر حمایت از انقلاب اسلامی، پاسداری از خون شهدا و نظام حاکمیتی خود افتخار می‌کنیم، افزود: نگهداری انقلاب هزینه دارد که مردم ما زمانی برای آن جان دادند اما امروز نیز باید با جهاد اکبر در فضای مجازی دستاورد جهاد اصغر شهدا، ایثارگران و جانبازان خود را حفظ کنیم.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف در مرحله اول باید اطلاعات جمع کنیم که بهترین منابع آن می‌تواند آموزه‌های ناب محمدی دین اسلام، وصیت‌نامه حضرت امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد.

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: آشنایی با علوم قرآنی و مأخذهای دینی مانند احادیث و روایات رسیده از ائمه معصومین(ع) و در رأس آن نهج‌البلاغه می‌تواند کمک کند که در مسیر مستقیم اسلام حرکت کنیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول