پیام‌رسان داخلی باید با نقد صریح و سازنده اصلاح شود

محمد سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان در گفت‌وگو با فارس:

پیام‌رسان داخلی، پدیده‌ای است که مقابله بسیاری با آن صورت می‌گیرد، چراکه مردم با تلگرام زندگی کردند.

مردم جامعه ما بخش زیادی از زندگی خود را در فضای تلگرام می‌گذرانند و این پیام‌رسان کارکردهای مثبت زیادی دارد که مردم ما روزانه بسیار از آن بهره می‌برند.

طبیعتا با وجود اینکه مردم به فضای تلگرام عادت کردند، زمانی که قصد کوچ به پیام‌رسان‌های داخلی را داشته باشند، بی‌شک اگر کیفیت، سرعت، خدمت‌رسانی، پشتیبانی و کاربری آن مانند قبل برطرف‌کننده نیاز مخاطب نباشند، قطعا از پیام‌رسان داخلی رضایت ندارند.

افرادی وجود دارند که غرض‌ورزی‌های نادرستی نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی دارند و باید مردم را نسبت به مسائلی توجیه کرد.

رفتن به پیام‌رسان داخلی نیاز دارد که مردم نسبت به این مسائلی قانع شوند، برای آنها استدلال داشته باشند، شبهات و مشکلات‌شان رفع شود و در این میان رسانه نقش کلیدی دارد.

دومین مسئله این است که پیام‌رسان داخلی برای اصلاح، رشد و پیشرفت نیازمند حمایت مردم و مسئولین است، با نقد سازنده باید آن را برای اصلاح درست حمایت کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.