اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای اهالی ویندوزفون

بدون شک ویندوز فون سریع‌ترین رشد محبوبیت سیستم‌عامل موبایل را در بین رقبا داشته و هرروز به این محبوبیت افزوده می‌شود. از نقاط قوت این سیستم‌عامل، امنیت در کنار رابط کاربری جذاب آن است که هر فردی را به سمت خود جذب می‌کند. اما یکی از نقاط ضعف ویندوز فون کمبود اپلیکیشن های کاربردی ازجمله مسنجرها و شبکه‌های اجتماعی بوده، که امروزه محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موبایل محسوب می‌شوند.

مایکروسافت در سال‌های گذشته با ترغیب شرکت‌های مختلف سعی در رفع این نقص کرده و در گوشه‌هایی از کار، خود آستین بالا زده و اقدام به انتشار اپلیکیشن هایی مانند یوتیوب و فیس‌بوک کرده است.در ادامه همراه با ما باشید تا با بهترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان ارائه‌شده مخصوص ویندوز فون آشنا شویم.

 اپلیکیشن واتس‌اپ برای ویندوز فون

یکی از اولین و بهترین مسنجرهای ارائه‌شده برای ویندوز فون واتس‌اپ بود، اما مدتی بعد از خرید توسط فیس‌بوک برای مدتی دچار اختلال گردید و حدود دو هفته از استور بنا به دلایل ضعف امنیتی پنهان شد.

دیری نگذشت که واتس‌اپ با کمک کارشناسان مایکروسافت نه تنها به میدان بازگشت که به قوت قبل به راه خود ادامه داد. واتس‌اپ هم‌اکنون حدود 417 میلیون کاربر داشته و در ایران نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده است.از ویژگی‌های نسخه‌ی ویندوز فون این اپ می‌توان به نمایش اعلام اطلاعیه‌های جدید، نمایش کاشی زنده در ویندوز فون 8.1، ساخت گروه و انتشار عکس و به‌تازگی انتشار صوت در آن اشاره کرد.

استفاده از خدمات واتس‌اپ مانند دیگر پلت فرم‌ها برای یک سال رایگان بوده و سپس بابت هرسال $0.99 برای کاربر خرج در بر خواهد داشت.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن اسکایپ برای ویندوز فون

بدون شک بهترین و باکیفیت‌ترین نرم‌افزار چت صوتی و تصویری در دنیا اسکایپ است که مایکروسافت در سال 2011 اقدام به خرید آن کرد و قصد دارد در آینده آن را به پلت‌فرم پیش‌فرض پیام‌رسان تبدیل نماید.

نسخه ویندوز فون این نرم‌افزار در کنار رابط کاربری ویندوز فون 8 و پشتیبانی از کاشی زنده زیبایی خود را دارد. ماکروسافت در سر می‌پروراند که در سال آینده مترجم صوتی به این نرم‌افزار اضافه نماید که نسخه ی اولیه آن در ابتدای راه برای ویندوز فون ارائه خواهد شد و سپس برای دیگر سیستم‌عامل‌ها.

در آخرین به‌روزرسانی این نرم‌افزار مخصوص ویندوز فون امکان انتشار location فراهم گردیده که با تأسف این قابلیت به دلیل تحریم در ایران غیرقابل‌دسترس می‌باشد.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن لاین برای ویندوز فون

line یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که حدود 370 میلیون کاربر از آن در سراسر دنیا بهره می‌برند. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به نبود محدودیت در ارسال کلمه اشاره کرد که در کنار اضافه شدن چت صوتی و تصویری  همراه با stickers  زیبا و حتی فارسی به آن قابلیت‌های بی‌نظیری داده است.

یکی از نقاط ضعف ورژن ارائه‌شده مخصوص ویندوز فون این نرم‌افزار، نبود نوار زمان بوده که بسیاری از کاربران را دلخور کرده است. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به کاشی زنده و قرار دادن به‌روزرسانی‌ها در بخش  اطلاع‌رسانی‌ها اشاره کرد.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

/فارنت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول