برپایی کرسی‌های هفتگی نفحات‌القرآن در فضای مجازی

با شیوع ویروس کرونا و به دنبال تعطیل شدن بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، اغلب فعالیت‌های آموزشی و تبلیغ و ترویجی قرآن کریم نیز تعطیل شد.

موسسه نفحات‌القرآن که کرسی تلاوت هفتگی قرآن کریم را تا پیش از شیوع کرونا را برگزار می‌کرد نیز ناگزیر به ادامه فعالیت این کرسی‌های تلاوت در بستر فضای مجازی شده است.

بر همین اساس کرسی تلاوت مجازی قرآن کریم از امروز، دوشنبه، ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود و تا دهه اول فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. این تلاوت‌ها از طریق صفحه موسسه نفحات‌القرآن در اینستاگرام nafahat.video@ به صورت زنده پخش می‌شود و همچنین قطعاتی از تلاوت‌ها نیز در آینده در فضای مجازی پخش خواهد شد.

در اولین روز از اجرای این طرح که هر روز ساعت ۱۹ آغاز می‌شود، «طه کبیری» قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد. روز سه‌شنبه، ۲۷ اسفندماه نیز «محسن قاسمی» یکی دیگر از قاریان ممتاز کشورمان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کند.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ اسفندماه نیز «رضا مهربانی» و «محمد کاکاوند» به عنوان قاری حضور خواهند داشت.

کرسی‌های مجازی تلاوت قرآن این موسسه از روز یکشنبه سوم فروردین‌ماه با حضور «وحید خزایی» قاری ممتاز کشور ادامه خواهد یافت. این کرسی‌های تلاوت در روزهای سه‌شنبه،‌ چهارشنبه و پنجشنبه، پنجم، ششم و هفتم فروردین‌ماه نیز به ترتیب با حضور «جعفر فردی»،‌ «مهدی عادلی» و «قاسم رضیعی» سه نفر از قاریان بین‌المللی کشورمان ادامه خواهد یافت.

روز شنبه، ۹ فروردین‌ماه نیز «حمیدرضا احمدی‌وفا» قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در روز دهم این ماه نیز «سعید پرویزی» یکی دیگر از قاریان بین‌المللی کشور به تلاوت قرآن می‌پردازد.

 

/خبرگزاری حوزه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول