اینستاگرام اجرای زنده ۱۶۲# روابط عمومی رسانه ملی را حذف کرد

مجازیست- شبکه اجتماعی اینستاگرام هنگامی که  تعداد برنامه‌های زنده ۱۶۲# از عدد ۱۷ بالاتر رفت، با ارسال پیامی، بدون ارائه دلیل و منطق روشن، امکان اجرای زنده را از ۱۶۲# گرفت.

اینستاگرام در پیام خود اعلام کرده که به دلیل مطالب ارسال شده روی حساب کاربری اینستاگرامی روابط عمومی رسانه ملی، امکان به اشتراک‌گذاری محتوای زنده را از این حساب کاربری سلب کرده است.

روابط عمومی رسانه ملی با افتخار اعلام می‌کند هر محتوایی را که در هر بستری در فضای مجازی منتشر می‌کند، برای پیشبرد اهداف سازمانی و مطابق قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تولید می‌ کند و مشروعیتی برای قواعد تحمیلی پلتفرم‌های بیگانه همچون اینستاگرام قائل نیست.

جالب اینجاست که برنامه ۱۶۲# در شرایطی راه‌اندازی شد که به دلیل شیوع کرونا، روابط عمومی رسانه ملی تصمیم گرفت مطابق رویه پیشین خود به جای برگزاری نشست‌های حضوری، از فضای مجازی برای برقراری ارتباط با هنرمندان و فعالان رسانه ملی استفاده کند.

از آنجا که پیش از این هم روابط عمومی رسانه ملی انتظار چنین چیزی را داشته است بستر‌های دیگری از جمله پخش زنده روی سایت اداره کل روابط عمومی رسانه ملی مهیا کرده که به زودی رونمایی می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول