رقابت درگاه‌های فروش در سمفا

مجازیست- سید محمدمهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی:

  • اجرای سمفا دسترسی آسان تر مردم و مخاطبین برای تهیه بلیت سینما  را در پی خواهد داشت وبا رقابت این سامانه‌ها  نتیجه نهایی آن  نهایتاً به نفع فیلم، سینمادار و استقبال و فروش بیشتر در سینمای ایران خواهد بود.

این گزارش حاکی است مراحل و چرخش مالی ناشی از فعالیت سامانه سمفا بر اساس نظام نامه اکران مصوب سازمان سینمایی در سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

بر اساس اعلام محمدرضا فرجی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، ۲۰۱ سینما با ۴۶۴ سالن به «سمفا» متصل شده‌اند.

آپ، ایرانتیک، سینما بلیت و سینماتیکت درگاه های  فروش بلیت هستند.

/روابط عمومی سازمان سینمایی/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.