#مهربانی_با_کارتون در دیجیتون

مجازیست- دیجیتون، پلتفرم صوتی و تصویری کودک و نوجوان، کمپین مسئولیت اجتماعی خود را با همکاری موسسه خیریه بنیاد کودک از ۱۸ تیرماه به مدت یک‌ماه اجرایی می‌کند. این کمپین برای حمایت از «دانش‌آموزان بااستعداد کم‌برخوردار» راه‌اندازی شده است.
این پلتفرم با ۴ هزار عنوان محصول شامل انیمیشن، قصه، موزیکال، داستان صوتی و محتوای آموزشی در جهت انجام بخشی از وظایف مسئولیت اجتماعی خود همزمان با آغاز تابستان در کمپین «#مهربانی_با_کارتون»، ۵۰ درصد از عواید فروش اشتراک خود را به دانش‌‌آموزان با استعداد کم‌برخوردار بنیادکودک اهدا می‌کند.
بنیادکودک موسسه خیریه مردم‌ نهاد ۲۶ ساله‌ای است که از دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف، نان‌آور خانواده را از دست داده‌اند و معضلات اقتصادی مانع تحصیل آنها است،حمایت می‌کند. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز با استعدادِ کم‌برخوردار با حمایت همیاران از خدمات موسسه برخوردار هستند و تاکنون نیز بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز و خانواده‌های آنان مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
براساس این گزارش، مشترکان می‌توانند با ورود به لینک در نظر گرفته شده،  اشتراک یک‌ماهه و ۳ ماهه به همراه یک ماه اشتراک رایگان را خریداری کنند و علاوه بر امکان تماشا و دانلود انیمیشن، موزیکال، قصه و کتاب صوتی، نیمی از عواید خریدشان به منظور حمایت از دانش‌آموزان با استعداد کم‌برخوردار در اختیار بنیادکودک قرار خواهد گرفت.
/پیوست/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.