مجازیست، برگزیده هیئت داوران مرکز رسانههای دیجیتال
مجازیست- هیئت داوران مخزن تولید و نشر محتوا در بیانیهای متخبین دومین سری گروه هماهنگی تولید و نشر محتوا را معرفی کردند.
مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از تولیدکنندگان و ناشران محترم محتوای عضو مخزن تولید و نشر محتوا، به منظور قدردانی از تلاشها و زحمتهای آنها، با تشکیل هیئت داوری، اقدام به انتخاب برگزیدگان گروه تولید و نشر محتوا کرده است. این برگزیدگان در دو بخش تولیدکنندگان محتوا و ناشران محتوا، ارزیابی شدند.
مهمترین شاخصهای انتخاب تولیدکنندگان برگزیده، خلاقیت در تولید محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی بوده و مهمترین شاخصهای انتخاب ناشر برگزیده، تعداد بازدید پیام، میزان تعامل با مخاطب مانند لایک، کامنت و بازانتشار و کیفیت و کمیت زمان انتشار محتوا بوده است.
جوایز محتواهای برگزیده هر یک ۲۰ میلیون ریال و جوایز ناشران برگزیده هر یک ۳۰ میلیون ریال است. روند انتخاب برگزیدگان سری دوم مخزن تولید و نشر محتوا در دو بخش: ۱- تولیدکنندگان و ۲- ناشران محتوا، از اول اردیبهشت ۱۳۹۹ تا آخر خرداد ۱۳۹۹ توسط هیئت داوران به شرح ذیل انتخاب گردیدند.
الف ـ تولیدکنندگان محتوا:
۱ـ تاثیر شیوع کرونا بر کسب و کارهای فرهنگی-معاونت سیاستگزاری و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران
۲ـ نماهنگ امام رضا علیه السلام-مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی
۳ـ ملکوت آرامش با ساعد باقری ـ فرستنده اثر: معصومه صبور
۴ـ چگونه از خود مراقبت کنیم-دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
۵ـ کرونا کار خودشونه ـ صاحب اثر: مصطفی احمدزاده حشمتی
ب ـ بسترهای انتشار دهنده:
۱ـ چارخونه ـ مدیرعامل: رسول اف ـ شرکت سهامی خاص ایده پرداز ژوبین
۲ـ خبرگزاری تابناک ـ صاحب امتیاز: امیرعلی امیری ـ مدیرمسئول: محمدصادق عرب
۳ـ سُرنا خبر ـ مدیر مسئول: مریم محمدپور
۴ـ سایت مجازیست ـ مدیرمسئول و صاحب امتیاز: حسن میثمی
هیئت داوران:
۱٫ دکتر عطیه کشت کاران
۲٫ دکتر محمد مهدی مولایی
۳٫ دکتر محمد صادق افراسیابی
۴٫ دکتر حمید ضیائی پرور
۵٫ مجید شفیعی
/روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال/