توقف پخش «ام‌شو» به علت مشکلات محتوایی

مجازیست– با وجود اخبار روزهای اخیر درباره ورود صدا و سیما و توقف پخش و ساخت سه برنامه در فضای مجازی، روابط عمومی ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) عنوان کرده که توقف تولید و پخش برنامه «ام‌شو» با این سازمان بوده اما توقف «استندآپ‌شو» رامبد جوان و برنامه جدید عادل فردوسی‌پور براساس تصمیمات ساترا نبوده و اطلاعی از آن ندارد.

آخرین برنامه «ام‌شو» با اجرا و کارگردانی مجید صالحی و حضور اکبر عبدی حواشی زیادی داشت روابط عمومی‌ سازمان ساترا درباره پیگیری توقف این برنامه به «همشهری» گفت: «این برنامه اشکالات محتوایی داشته و خواسته شده که این اشکال‌ها رفع شود و در پلتفرم قرار گیرد اما این کار صورت نگرفته است. به‌دلیل همین مشکلات محتوایی و عدم‌اصلاح آن، پخش آن متوقف شده است»

از دیگر برنامه‌هایی که به گوش می‌رسد‌ متوقف شده، «استند‌آپ‌شو» رامبد جوان است؛ برنامه‌ای که جوان قرار بود در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش کند. جوان که با ۶فصل «خندوانه» در تلویزیون  حضور یافت موفق شد در ادامه فعالیت خود با ارائه فراخوان از صفحه مجازی خود، برنامه «استندآپ‌شو» را تهیه کند. برخی رسانه‌ها اعلام کردند قسمت اول این برنامه نتوانسته مجوزهای لازم را بگیرد که در این زمینه ساترا اعلام کرده که این اقدام از سوی این سازمان نبوده است.
/دانا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول