همکاری توییتر و ادوبی برای مبارزه با محتوای گمراه‌کننده در فضای مجازی

مجازیستادوبی با همکاری توییتر و نیویورک‌تایمز قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی، سیستم برچسب‌گذار محتوایی معرفی ‌کند تا با انتساب اصالت اثر، از انتشار و پخش محتوای گمراه‌کننده در فضای مجازی جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول