استفاده از هایلایت اینستاگرام به سبک حرفه‌ای‌ها

مجازیستبخش هایلایت اینستاگرام خصوصا برای برندهای تجاری، بسیار مهم است. درواقع توصیه ما این است که همه استوری ‎های خود را وارد این بخش نکنید. درواقع در حالت عادی، هر استوری پس از ۲۴ ساعت پاک خواهد شد. با این حال می ‎توانید آنها را در هایلایت ‎های مختلف قرار داده و با این اقدام، امکان مشاهده موارد را برای تمامی افراد ایجاد نمایید. این امر کمک خواهد کرد تا دیگر نیازی به تکرار اقدامات شما وجود نداشته باشد، با این حال سوالی که مطرح است این است که چه مواردی را باید هایلایت کنیم؟ در این راستا به بررسی برخی از موارد اصلی که روش حرفه ‏ای ‎ها محسوب می ‎شود، خواهیم پرداخت.

۱-نمایش محصولات

برای هر یک از محصولات شما می ‎توانید یک هایلایت را ایجاد کرده و تمامی موارد مرتبط با آنها را در این بخش قرار دهید. این امر باعث خواهد شد تا مخاطبان سریعا بتوانند موارد موردنظر خود را پیدا کنند. درواقع بنا بر نظرسنجی‎ های انجام شده، این بخش مهمترین موردی است که هر مخاطب در رابطه با یک صفحه تجاری، انتظار دارد. همچنین بهتر است که از هشتگ‎ های مرتبط استفاده کنید تا شانس دیده شدن بالاتری را داشته باشید. بدون شک بررسی اقدامات انجام شده از سوی برندهای مطرح، ایده‎ های بسیار خوبی را به شما خواهد داد.

۲-رویدادها

بدون شک در قسمت ارسال پست، فضای کافی برای پوشش کامل یک رویداد را نخواهید داشت. این امر می‎ تواند از حوصله افراد نیز خارج شود، با این حال مشاهده حتی چندین استوری نیز به خاطر سیستم پخش خودکار آن، بدون هیچ‎ گونه احساس خستگی است. به همین خاطر شما می ‎توانید یک رویداد را به کامل ‎ترین شکل، در استوری خود پوشش دهید. در این رابطه فراموش نکنید که در هر هایلایت، شما می‎ توانید ۱۰۰ عکس را قرار دهید. به همین خاطر در صورت نیاز، بهتر است که آنها را عدد گذاری نمایید.

۳- پرسش و پاسخ

در بخش استوری شما با امکانات مختلفی مواجه هستید. برای مثال شما می ‎توانید اقدام به نظرسنجی و یا طرح سوال نمایید. به صورت کلی هر اقدامی که مخاطب را به واکنش سوق دهد، کاملا مناسب خواهد بود. در این راستا توصیه می ‎شود که با هایلایت کردن آنها، امکان آگاهی از نتایج را برای سایر افراد، به وجود آورید. همچنین پاسخ ‎هایی که به سوال‎ ها می ‎دهید، مرجعی برای سایرین خواهد بود. در آخر بهتر است که نسبت به بازخوردهای هر یک از اقدامات خود توجه داشته باشید. این امر باعث می‎ شود که پس از مدتی به سلیقه مخاطب خود نزدیک ‎تر شوید.

۴-تجربه مشتری

یکی از هایلایت ‎های مهم شما، تجربه و نظرات مشتریان است. در این راستا توصیه می‏ شود که حتی موارد منفی را نیز قرار دهید. علت این امر به این خاطر است که هیچ برندی در بالاترین سطح ممکن قرار نداشته و نظرات صرفا مثبت می‏تواند مخاطب را نسبت به صداقت شما، مشکوک نماید، با این حال در کنار نمایش انتقادها، از برنامه‎ های خود برای رفع مشکل موجود نیز پرده‎ برداری نمایید.

۵-داستان ‎سرایی

در نهایت شما می‎ توانید برای هر موضوعی که قابلیت داستانی را دارد، یک هایلایت را اختصاص دهید. برای مثال مراحل تهیه مواد اولیه، پشت صحنه اقدامات، روزمرگی ‎های کارمندان و هر موضوعی که به نظر شما جذابیت لازم را دارد، می ‎توانید به یک داستان تبدیل کرده و با روایت آن، تاثیرگذاری خوبی را بر روی مخاطبین خود داشته باشید.

/فرصت امروز به نقل از business2community/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول