تولید بیش از ۵۷۰ اثر فرهنگی و هنری در سطح استان برای بارگذاری در شبکه شاد

مجازیست-بهرام افضلی، رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی:

  • با تدابیر اندیشیده شده همه فرهنگیان و دانش آموزان از آموزش های لازم جهت تهیه محتوا برای شبکه شاد برخوردار شده اند.
  • جذابیت در محتواهای تولید شده بسیار مهم است و سعی میکنیم محتواهای تولید شده دربرگیرنده طیف وسیعی از دانش آموزان در تمامی دوره های تحصیلی و گروه های سنی باشد.
  • در حال حاضر نحوه فعالیت مدیران و مربیان در فضای مجازی و متفاوت از فضای مدرسه است و باید بدانیم که ماموریت های ما تعطیل نشده بلکه نحوه اجرای ماموریت ها تغییر یافته است.
  • گروهی تحت عنوان تربیت طربناک و کانال فعالیت های تابستانی آذربایجان غربی توسط اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان ایجاد شده که تمامی اطلاعات و بخشنامه های فعالیت مربوطه در شبکه مجازی در آن درج می شود.
  • مدیران کانون ها، معاونان و مربیان پرورشی و دانش آموزان مدرسه در شبکه مجازی و شاد حضور فعالی داشتند و تمامی فایل های صوتی و تصویری از شهرستان و نواحی و مناطق به استان ارسال شده و پس از پایش و ویرایش در سطح استان به کارشناس مربوطه در وزارت جهت درج در شبکه شاد ارسال می شود.
  • بیش از ۵۷۰ اثر در سطح معاونت های پرورشی و تربیت بدنی مدارس، کانون های فرهنگی و تربیتی و پایگاه های تابستانی استان تا نیمه اول مرداد توسط فرهنگیان و مدیران و مربیان کانون ها و پایگاه های تابستانی تولید شده است.
  • بیش از ۲۰۲ اثر در خرداد ماه، ۲۴۹ اثر در تیر ماه و ۱۱۹ اثر تا نیمه اول مرداد ماه در سطح شهرستان، نواحی و مناطق استان تولید و به اداره فرهنگی و هنری استان جهت پایش و ارسال به وزارت جهت درج در شبکه شاد ارسال شده است.
  • تمامی محتواهای تولید شده استان در بیش از ۱۰ گروه ها و کانال کشوری همچون پرورشی و فرهنگی، کانون های فرهنگی و تربیتی، مدرسان مدیریت بحران، اردوگاه های دانش آموزی، اداره فرهنگی و  هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، پایگاه های تابستانی، تربیت اجتماعی، سیاسی، مناسبت ها، شورای دانش آموزی، انجمن های کانون های فرهنگی و تربیتی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و… بارگزاری می شود.
  • براساس ارزیابی صورت گرفته تا به امروز در تولید آثار فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در سه ماهه خرداد، تیر، مرداد ماه ۹۹ شهرستان های مهاباد ، خوی، بوکان به ترتیب رتبه اول تا سوم استان را کسب کرده اند.
  • اطلاعات ذکر شده صرفا مربوط به اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی می باشد.

گفتنی است ادارات زیر مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی استان آذربایجان غربی در مجموع نزدیک به ۳۵۰۰ اثر در خرداد، تیر و مرداد ماه سال ۹۹  برای بارگذاری در شبکه شاد تولید کرده اند.

/روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول