فیس بوک تا یک ماه دیگر طراحی کلاسیک و قدیمی خود را کنار می‌گذارد

مجازیستحدودا یکسال پیش بود که فیس بوک در کنفرانس توسعه دهندگان F8، طراحی جدید رابط کاربری این شبکه اجتماعی را به نمایش گذاشت. این قابلیت از ماه می برای کاربران در دسترس بود اما آن‌ها می‌توانستند بین ظاهر قدیم و جدید جابه‌جا شوند.

با این حال فیس‌بوک با به‌روزرسانی یکی از صفحات پشتیبانی خود اعلام کرده است که از یک ماه دیگر طراحی قدیمی دیگر در دسترس نخواهد بود. طراحی جدید رابط کاربری فیس‌بوک دسترسی به قابلیت‌های مختلف این شبکه اجتماعی را راحت‌تر می‌کند.

کاربران می‌توانند به راحتی بین فضای عمومی و خصوصی جابه‌جا شوند و به صورت مستقیم به لینک بخش‌هایی نظیر مارکت پلیس و یا گیمینگ دسترسی داشته باشند. هدف از طراحی مجدد فیس‌بوک ایجاد توازن بیشتر بین نسخه موبایلی و نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی محبوب است.

کوچ فیس بوک و استفاده از طراحی جدید در آن را شاید بتوان مهم‌ترین تغییر در آن پس از تغییر لوگو رسمی فیس بوک در آبان ماه سال گذشته دانشت. فیس‌بوک فیس‌بوک آبان ماه سال گذشته از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

لوگوی جدید فیس‌بوک، تنها شامل نوشته FACEBOOK است. لوگوی جدید فیس بوک در رنگ‌های مختلفی طراحی شده که نشان دهنده برندهای مختلف است. برای مثال رنگ آبی این لوگو برای فیس بوک، رنگ سبز برای واتساپ و رنگ مایل به بنفش برای اینستاگرام در نظر گرفته شده است.

/فارنت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول