زیرساخت‌ها برای حضور دانش آموزان در شبکه شاد فراهم نیست

مجازیست-هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

  •  به عقیده بنده مهمترین دستور کار ستاد کرونای استان با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی باید اتخاذ تصمیم‌های لازم برای چگونگی برگزاری کلاس‌های درس در مناطق مختلف باشد.
  • باتوجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کمتر از دو هفته دیگر یعنی تا ۱۵ شهریور ماه به آغاز سال تحصیلی جدید زمان باقی مانده است که درخواست داریم که وضعیت شهرستان‌ها و مناطق مختلف سه روز قبل از بازگشایی رسمی مدارس به اداره کل آموزش و پرورش اعلام شود.
  • برای برگزاری کلاس‌ها در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز برنامه‌ریزی‌هایی از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده که در وضعیت سفید برگزاری کلاس‌ها بصورت حضوری، در وضعیت زرد ۵۰درصد به صورت حضوری و ۵۰ درصد به صورت مجازی و در وضعیت قرمز برگزاری کلاس‌ها بصورت مجازی و غیر حضوری است.
  • چالشی که هم اکنون با آن روبه‌رو هستیم ضعف در زیرساخت‌ها برای حضور دانش آموزان در شبکه شاد است و در ایام درگیری با کرونا تقریباً ۵۰ درصد از دانش آموزان استان قادر به حضور و دسترسی به شبکه شاد بودند که ازدلایل عمده عدم دسترسی و ضعف زیرساخت‌های اینترنتی یا نداشتن تمکن مالی خانواده‌ها برای فراهم کردن گوشی و تجهیزات برای دانش آموزان بود.
  • تقاضا داریم که استانداری و دیگر نهادها  یا موسسات خیریه به این مهم ورود کرده و در رفع این دغدغه ما وخانواده‌ها را یاری کنند.

/تسنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول