اضافه شدن قابلیت پشتیبانی فنی درون نرم افزاری به واتس اپ

مجازیستپیام رسان واتس اپ با گذشت زمان ویژگی های جدیدی را به کاربران اندرویدی و iOS اضافه کرده تا ظرفیت استفاده از این نرم افزار را افزایش دهد.

با این حال تاکنون این شرکت راهی را برای ارتباط مستقیم یک کاربر با بخش پشتیبانی نرم افزار در نظر نگرفته است.

اما طبق گزارش جدید «WABetalfo» این پیام رسان در بروزرسانی جدید خود در حال اضافه کردن قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد در داخل نرم افزار با پشتیبانی فنی ارتباط برقرار کنند.

طبق یک اسکرین شات مندرج در این گزارش، کاربران در داخل تنظیمات نرم افزار از طریق بخش جدیدی با عنوان «Contact US» با تیم پشتیبانی تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح کنند.

در این بخش کاربر قادر خواهد بود تا متن خود را نوشته و همچنین در صورت تمایل اطلاعات و جزئیات فنی دستگاه خود مثل مدل آن را برای کمک به پاسخگویی کارشناسان درج می کند.

تیم پشتیبانی نرم افزار برای پاسخگویی به یک کاربر، پیام خود را در یک پنجره چت پشتیبانی واتس اپ (WhatsApp Support) ارسال خواهد کرد.

زمانی که گفتگو بین کاربر و تکنیسین به پایان رسید این پنجره چت به طور خودکار بسته خواهد شد.

به علاوه کاربران می توانند تیکت های جدید را از بخش «Contact US» در منوی تنظیمات باز کنند.

این امکان جدید که فعلاً در بروزرسانی نسخه بتا در نظر گرفته شده در حالی است که کاربران همچنان قادر خواهند بود تا پیام های خود را به صورت مستقیم برای واتس اپ ایمیل کنند (support@whatsapp.com).

/عصر آی.سی.تی به نقل از gadgetsnow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول