ایما، یک اینفلوئنسر مجازی اینستاگرامی با ۳۰۰ هزار دنبال کننده!

مجازیستاینفلوئنسر اینستاگرام شدن، هم برای خودش شرایط و هم شانس و اقبال می‌خواهد. همان طور که می‌دانید با مطالب و کپشن‌های خوب و فعالیت منظم، به سختی می‌شود بیش از چند ده هزار دنبال‌کننده داشت. اما اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها، چند صد هزار کا دنبال‌کننده دارند و صرفا با عکس‌ها و ویدئوهایی ساده از خودشان و کپشن‌های دم دستی، دل از همه می‌ربایند.

اما اگر شما نه شهرتی از قبل داشته باشید و نه ویژگی‌های فیزیکی برجسته‌ای، باید چه کنید؟ آیا می‌توانید اینفلوئنسر شوید؟

برخی از حرکات زرد و کارهای عجیب و غریب هم پاسخ می‌دهند!

اما یک راه ابتکاری این است که اصلا موجودی تخیلی به صورت کامپیوتری و ۳d خلق شود! این درست کاری است که با خلق ایما Imma  انجام شده است. او حالا بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد و با برندها همکاری دارد و در اپلیکیشن تیک‌تاک هم شهرتی به هم زده است و یک تک‌ویدئوی او ۵.۶ میلیون بازدیدکننده دارد.

در پشت صحنه خلق این شخصیت محبوب، شرکت Aww  قرار دارد. ۲۰ کارمند با تخصص در فیلم‌سازی و ۳D مسئول خلق او هستند. برای رندر کردن او از تعدادی از موتورهای گرافیکی گیم‌ها استفاده می‌شود.

ایما اصلا قرار نبود که یک وسیله بازاریابی شود، ابتدا او برای یک نمایشگاه هنری خلق شده بود. حالا او نماد اینفلوئنسری مجازی شده است.

/یک پزشک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول