چگونه در تیک‌تاک تیک آبی بگیریم؟

مجازیستدر این میان، حساب کاربری افراد مشهور و محبوب، از جمله چهره‌های عمومی، خواننده‌ها، موسیقیدان‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای و … با یک تیک آبی یا Verified Blue Check Mark در میان حساب‌های دیگر می‌درخشد.

تیک آبی تیک تاک را چطور دریافت کنیم ؟

تیک تاک برای کمک به یافتن سریع حساب کاربری این افراد توسط دیگر کاربران و قابل تشخیص بودن حساب کاربری اصلی از حساب جعلی و فن پیج‌ها، نشان تایید شده‌ای در حساب آن‌ها قرار می‌دهد که مانند یک نشان مقدس، به دست آوردن آن به هدف اصلی کاربران تیک تاک تبدیل شده است.

تفاوت تیک آبی تیک تاک و سازنده محبوب تیک تاک

تیک آبی یا نشان تایید (verified account) به معنای تایید شدن حساب کاربری به عنوان کاربر ویژه، از طرف تیک تاک است.

این علامت در حساب شخص مورد تایید و زیر نام کاربری قرار گرفته است و هربار در همان جا ظاهر می‌شود. اگر این نمایه در جای دیگری قرار گرفته باشد، آن حساب تایید شده نیست.

اگر از کاربران قدیمی تیک تاک هستید، حتما به خاطر دارید که نام تیک تاک قبلا musical.ly بوده و با تغییر نام آن، «تاج» کاربران محبوب هم جای خود را به عبارت popular creator یا همان سازنده محبوب داده است. در جهت بالا بردن اعتبار صفحه در تیک تاک قطعا تلاش‌ها برای دریافت تیک آبی تیک تاک است؛ اما بعضی کاربران پیش از دریافت تیک آبی تیک تاک ، نشان سازنده محبوب دریافت می‌کنند.

سازنده محبوب تیک تاک یا popular creator چه کسی است؟

در کنار افرادی که با ناپدید شدن «تاج» به «سازنده محبوب» تبدیل شدند، افرادی که تعداد فالوور ها و لایک‌های آن‌ها زیاد است نیز نشان سازنده محبوب را از آن خود می‌کنند. بنابراین، اگر شما به صورت فعال محتوای با کیفیت و جذاب تولید می‌کنید، فالوورهای زیادی دارید و لایک و نظرات زیادی دریافت می‌کنید، به زودی نشان سازنده محبوب را دریافت خواهید کرد.

از هرچه بگذریم، سخن تیک آبی تیک‌ تاک TikTok خوش‌تر است!

تیک آبی تیک تاک یا TikTok Verification مانند یک مدال افتخار در حساب بعضی کاربران می‌درخشد و تایید تیک تاک را به رخ دیگر کاربران می‌کشد.

وجود این نشان آبی رنگ تشخیص صفحه اصلی از جعلی را راحت‌تر کرده و خیال بسیاری از طرفداران آن‌ها را آسوده نموده است.

همه کاربران وسوسه رسیدن به تیک آبی تیک تاک را در سر دارند اما اگر دستیابی به آن راحت بود که اینقدر وسوسه برانگیز نبود. تایید تیک تاک تنها برای افراد مشهور، برندها و ناشران محتواهای محبوب است. اگر شما از این دسته افراد هستید به زودی حساب شما به تیک آبی مزین می‌شود. با خود می‌گویید اگر نباشم چه کنم؟ باید به شما بگوییم که شرط اصلی تایید، فالوورهای زیاد است و خودتان به شخصه هیچ کاری به جز دریافت فالوور و انتشار محتوای محبوب نباید انجام دهید.

خلاصه تیک آبی تیک تاک TikTok مانند اینستاگرام نیست که در آن با ارسال درخواست و مدارک سعی کنید که تیک آبی را دریافت کنید. بلکه باید به فعالیت خود ادامه داده و اجازه بدهید که گذشت زمان کار خودش را بکند. در ادامه با ما نکات کلیدی را یاد گرفته که کمک می‌کنند تیک آبی را در مشت خود بگیرید.

فیلترهای تیک تاک برای اعطای تیک آبی

فیلترهای اصلی تیک تاک برای تایید کاربران را بشناسید و از آن‌ها بگذرید. یک حساب کاربری مورد تایید باید:

معتبر باشد

اعتبار و اصالت به شما هویتی ماندگار در سکوی اشتراک گذاری ویدئوها می‌دهد. با ایده‌های جدید هویت برجسته‌ای برای خود به وجود آورید؛ در غیر این صورت هویت جعلی و تقلیدی شما کامنت‌های منفی طرفداران صاحب اصلی سبک و ایده را به دنبال دارد.

خلاقیت داشته باشد

ویژگی مهم حساب‌های تایید شده خلاقیت و تکراری نبودن محتوا است. چالش جدید برای خود ایجاد کنید. سوار بر موج اتفاقات، صفحه خود را از رکود خارج کنید. تنها یک حساب پویا می‌تواند توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را جلب کند. تیک تاک به قدری جوان است که می‌توانید با یک ایده‌ی جدید به کاربر پرطرفدار بعدی تبدیل شوید.

فعال باشد

در طول روز چند پست به اشتراک می‌گذارید؟ کاربران تایید شده به طور منظم و فعالانه تولید محتوا انجام می‌دهند و حداقل یک محتوا در روز به اشتراک می‌گذارند. برای حضور در صفحه اول پلتفرم، فعال شوید.

اخلاقی باشد

اگر تحقیر و آزار دیگران را وسیله جلب توجه کاربران قرار داده‌اید، همین حالا از آن صرف نظر کنید. تخریب و تحقیر کاربران دیگر و انجام فعالیت‌های غیر اخلاقی برای جلب توجه مخاطبان، امکان تایید شدن را از حساب کاربری شما سلب می‌کند.

چند گام به سوی دریافت تیک آبی تیک تاک

رعایت چند نکته ساده به سکوی پرتاب شما به سوی تیک آبی تبدیل می‌شود. مانند:

کیفیت بالا: فیلم و محتوا باید با کیفیت بالایی تهیه شود. آیا دوربین شما کیفیت لازم را ایجاد می‌کند؟ زمینه فیلمبرداری شما چیست؟ یک اتاق به هم ریخته؟ محتوای شما چیست؟ یک موضوع دم دستی و تکراری؟ این موارد دیوار میان شما و تیک آبی را بلندتر می‌کنند. پس فکری برای آن‌ها کنید.

ابزار فیلمبرداری خود را ارتقا دهید: نورپردازی از نکات مهم در کیفیت فیلم و تصویر است. نور صحنه را به گونه مناسبی تنظیم کنید که در هاله‌ای از نور گم نشده باشید. برای جلوگیری از لرزش تصویر از پایه دوربین استفاده کنید.

فیلم‌های شما باید عمودی باشند: مخاطبان خود را مجبور به خم کردن گردنشان نکنید. تماشای فیلم‌های عمودی در گوشی و تبلت‌ها راحت‌تر است. اولویت شما باید رضایت و راحتی طرفدارانتان باشد تا توجه آن‌ها را برای خود داشته باشید.

آهنگ‌های محبوب تیک تاک : احتمالا متوجه آهنگ‌هایی شده‌اید که آنقدر تکرار می‌شوند تا ورد زبان کاربران شده یا گاها برای آن‌ها جذاب شوند. کاربران با شنیدن این آهنگ‌ها لحظه‌ای مکث می‌کنند. همین فاصله زمانی کوتاه برای محتوای شما فرصت خودنمایی ایجاد می‌کند. حتی می‌توانید از آهنگ‌هایی که در لیست ۱۰۰ آهنگ داغ مجله هفتگی بیلبورد (billboard hot 100) قرار دارند، استفاده کنید.

آیا سایتی وجود دارد که برای گرفتن تیک آبی به آن مراجعه کنم؟

جواب ساده و قطعی است، خیر. هیچ سایتی برای گرفتن تیک آبی وجود ندارد. اینگونه وب سایت‌ها اغلب با طرح‌های فیشینگ برای جلب شما در انتقال اطلاعات ورود به سیستم، برنامه ریزی شده‌اند.

مراجعه به اینگونه سایت‌ها، تنها موجب به خطر افتادن اطلاعات شما و از دست دادن دسترسی کامل شما به تمام محتوای حساب کاربریتان می‌شود. بنابراین، از مراجعه به هرگونه سایت به منظور گرفتن تیک آبی خودداری کنید. به جای این روش های به ظاهر سریع بهتر است سعی کنید با تولید محتوای جذاب مخاطبان بیشتری را جذب کنید تا آنها مشتاقانه شما را در گرفتن تیک آبی تیک تاک یاری کنند.

/ویرلن/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول