شناسایی و دستگیری عوامل انتشار کلیپ‌های توهین به ایلات

مجازیست-سرهنگ جهان دیماز، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و بویر احمد:

  • شبکه‌های اجتماعی یک فضای کاملا تعاملی هستند و افراد از طریق این رسانه می‌توانند با افراد متعددی ارتباط برقرار کنند و دوستان جدیدی پیدا کنند. ولی لازم به ذکر است در این میان افرادی هستند که با هدف آسیب رسانی ، پا به شبکه های اجتماعی می‌گذارند.
  • متأسفانه طی چند روز گذشته در فضای‌ مجازی(به خصوص در شبکه های اجتماعی واتساپ و اینستاگرام) کلیپ‌هایی با مضمون توهین به ایلات بزرگ بهمئی و طیبی در این استان و استان همجوار تهیه و انتشار یافته است که متأسفانه افرادی با انگیزه‌های مختلف اقدام به بیان صحبت‌هایی علیه طوایف همدیگر در فضای مجازی می نمایند و در این هنگام نسبت به ضبط صدا و تصویر آن‌ها اقدام و کلیپ‌های تهیه شده را در فضای مجازی منتشر می نمایند
  • با عنایت به اینکه انتشار این نوع کلیپ‌ها موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف مردم گردیده است ، ضمن هماهنگی با مراجع محترم قضایی تعداد زیادی از این افراد شناسایی و تعداد دیگری هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند .
  • با توجه به اینکه تهیه و انتشار اینگونه فیلم و کلیپ‌ها در فضای جرم بوده لذا به جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود نباید با تحریک افراد ، مرتکب چنین جرائمی شوند و خانواده‌های محترم هم هوشیار بوده و مراقب فرزندان خود باشند .

/پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول