اکانت اینستاگرام چگونه برمی‌گردد؟

مجازیستاین جا به صورت خلاصه، نحوه برگرداندن یا ریکاور کردن اکانت اینستاگرام (حذف یا دی اکتیو شده) آموزش داده می‌شود. این کار معمولا با داشتن ایمیل، ممکن است.

یکی از قانون‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، این است: با حذف اکانت یا دی اکتیو کردن آن دیگر نمی‌توان به صفحه برگشت و باید یک حساب کاربری دیگر ایجاد کرد. در این جا آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توان با ایمیل و بدون ایمیل به اکانت دی اکتیو شده برگشت.
آموزش برگشتن به اکانت اینستاگرام با ایمیل
برای بازیابی اکانت دی اکتیو شده در اینستاگرام تنها کافی است از راه اپلیکیشن اینستاگرام روی تلفن همراه خود یا وب‌سایت خود اینستاگرام، سعی به لاگین کردن به اکانت خود کنید.
احتمال دارد در پاره‌ای از موارد اینستاگرام مقاومت کرده و اجازه عبور به شما را ندهد. در این مواقع بهتر است گزینه فراموش کردن پسورد را انتخاب کنید تا رمز عبور جدید برای شما به آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید، ارسال شود.
پس از طی این پروسه، اینستاگرام از شما درخواست ریست کردن رمز عبور را خواهد داشت که می‌توانید با انجام این کار به راحتی اکانت خود را برگردانید اما باید بدانید بازیابی اکانت حذف شده به طور کامل در اینستاگرام ممکن نیست و برنامه‌ای نیز برای آن وجود ندارد.
آموزش برگشتن به اکانت اینستاگرام بدون ایمیل 
برای این ‌کار باید ابتدا وارد بخش Send an Sms شوید و شماره‌ موبایلی که بر روی حساب خود ثبت ‌کرده‌اید، وارد کنید. سپس گزینه Send an sms را بزنید تا لینک تغییر رمز عبور برای شماره موبایل شما ارسال شود. پس از کلیک بر روی لینک، وارد صفحه تخصیص رمز عبور می‌شوید و می‌توانید برای حساب‌کاربری خود رمز عبور جدید انتخاب کنید.
روند عملی این فرایند در تصاویر زیر نمایش داده شده است:
جهت اکتیو کردن دوباره، تنها باید به وسیله رایانه (نه گوشی) اقدام کنید. کافی است با رایانه به این نشانی بروید و وارد حساب خود شوید.
/خبرگزاری صدا و سیما/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول