پویش «با من بخوان» توسط پلتفرم ویرگول راه‌اندازی شد

مجازیست-علی آجودانیان، بنیانگذار ویرگول:

  • این پویش در کنار ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی قصد دارد در شرایط کرونا به افراد کمک کند تا اوقات فراغت خود را با مطالعه کتاب سپری کنند.
  • هفته کتاب‌خوانی امسال به واسطه شیوع کرونا با سال‌های گذشته تفاوت دارد. با توجه به اینکه کرونا و قرنطینه سبب آزار روانی مردم شده است، در پویش با‌من‌بخوان قصد داریم با کمک اسپانسرهای فعال در حوزه وب کمک کنیم تا مردم از فرصت اجباری حاصل از قرنطینه بیشتر استفاده کنند. همچنین به اشتراک گذاشتن کتاب‌هایی که از نظر مخاطبان ارزشمند است از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این پویش است.

محبوبه کهن‌زاد، سردبیر ویرگول:

  • به مناسبت هفته کتاب‌خوانی می‌خواستیم زمینه را برای معرفی بیشتر کتاب آماده کنیم. به این منظور در قالب پویش با من بخوان این فرصت برای افراد فراهم شده است تا با معرفی و توصیه کتاب‌های مورد نظر خود بر بستر پلتفرم ویرگول از سوی اسپانسرهای این پویش هدیه دریافت کنند.
  • افراد با معرفی کتاب در ویرگول در صورتی که لینک دانلود کتاب را از اپلیکیشن نوار، طاقچه و فیدیبو در مطلب خود قرار دهند، به ازای هر مطلب ۵۰ هزار تومان اعتبار از طاقچه، ۳۰ هزار تومان اعتبار از فیدیبو یا اشتراک ۳ ماهه از نوار برای خرید رایگان ۳ کتاب هدیه می‌گیرند.

/وبنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول