قطع سرویس های گوگل در سراسر جهان

مجازیستبه نظر می رسد سرویس های مختلف گوگل از جمله جی میل و یوتیوب در اقصی نقاط جهان از دسترس خارج شده اند این سرویس ها برای کاربرانی در نیویورک(آمریکا)، انگلیس، سراسر اروپا و … بارگزاری نمی شود.

طبق اطلاعات وب سایت  «Down Detector» از ساعت ۷ صبح به وقت نیویورک، سرویس های آفیس گوگل از جمله «درایو» ، «میت» ، «گوگل مپس» و محصولات هوشمند این شرکت مانند بلند گوی «نست» دچار اختلال شده اند.

در نتیجه این قطعی پیام های مختلفی از جمله «اختلالی ایجاد شده» در یوتیوب، «اشکالی پیش آمده لطفا بعدا تلاش کنیم» هنگام ورود به جی میل برای کاربران در سراسر دنیا نمایش داده می شود.

قطعی فعلی سرویس های گوگل به دلیل فراگیر بودن آن مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌سایت گوگل درباره این قطعی نوشته است که تمامی سرویس‌های این کمپانی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز، دوشنبه، ۲۴ آذر ماه، قطع شده و دسترسی به آنها امکان‌پذیر نیست

یوتیوب در توییتی نوشته است:
  • می‌دانیم که اکنون بسیاری از کاربران در دسترسی به یوتیوب مشکل دارند. تیم ما از این مساله مطلع است و درحال رفع آن هستیم. به محض اینکه اطلاعات بیشتری درباره آن به دست بیاوریم، شما را مطلع خواهیم کرد.
براساس اطلاعات وب‌سایت DownDetector که قطعی‌ها را مانیتور می‌کند، بیش از ۱۲ هزار کاربر یوتیوب در اقصی نقاط دنیا شامل ایالات متحده، بریتانیا و هند متاثر از این قطعی‌ها شده‌اند.

/مهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول