قابلیت جدید نقشه یابی آمازون برای توسعه دهندگان نرم افزار

مجازیستشرکت توسعه دهنده خدمات سازمانی آمازون موسوم یا AWS امروز پیش‌نمایش سرویس جدید موقعیت‌یابی مکانی خود را با نام Amazon Location عرضه کرد و توضیح داد این خدمات برای آن دسته از توسعه دهندگان نرم افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد که قصد دارند قابلیت‌های مکان‌محور را به اپلیکیشن‌های موبایلی و مبتنی بر وب خود اضافه کنند.
این سرویس جدید که مبتنی بر خدمات نقشه یابی Esri و HERE ارایه شده است تمام داده‌های اساسی مربوط به نقشه‌برداری و نقطه مورد نظر که از یک سرویس مکان یاب انتظار دارید را ارایه می‌دهد و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به ردیابی داخلی سیستم‌های جغرافیایی اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که این سرویس جدید قابلیت مسیریابی را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزار نمی‌گذارد.
«جف بار» از مدیران ارشد آمازون در این خصوص توضیح داد: «ما قصد دارید با افزودن نقشه، آگاهی از موقعیت مکانی و سایر ویژگی‌های مبتنی بر مکان جغرافیایی فرآیند توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی و مبتنی بر وب را آسان‌تر کنیم. تاکنون انجام این کار تا حدودی پیچیده و پرهزینه بود و البته، به مدل‌های تجاری و برنامه نویسی ارایه شده از سوی یک مرکز ارایه دهنده خدمات توسعه اپلیکیشن بستگی داشت.»
سرویس Amazon Location در هسته مرکزی خود امکان ایجاد نقشه بر اساس داده‌ها و مدل‌های موجود را فراهم می‌کند و امکان دسترسی به نقاط مورد علاقه برنامه نویسان را فراهم می‌آورد.
/همکاران سیستم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول