دیجی ‌استایل اولین فشن شو آنلاین ایرانی را برگزار می‌کند

مجازیستدر هفته فشن ایرانی، طراحان و برندهای برجسته ایرانی با طرح‌هایی منحصر به فرد حضور دارند و دیجی استایل در نظر دارد تا در این هفته با همراهی طراحان برجسته و برندهای ممتاز و متمایز ایرانی با رونمایی از استایل‌هایی منحصر به فرد، نمایان گر پیشرفت‌ها و شایستگی‌های جوانان خوش ذوق ایرانی باشد. حضور پررنگ و درخشان برندهای ایرانی در صنعت مد و پوشاک، موضوع قابل توجهی است که در هفته فشن شو آنلاین به آن اشاره می‌شود و هدف از آن تغییر و بهبود نگاه مخاطبان و علاقه‌مندان به مد و پوشاک ایرانی برای استفاده از کالاهای باکیفیت بومی است.

اهمیت برندهای ایرانی در استایل ۱۴۰۰

در سال‌های اخیر، حوزه مد و پوشاک در ایران با پیشرفت و خلاقیت گسترده‌ای روبرو بوده است. دیجی‌استایل با برگزاری اولین هفته فشن‌شو آنلاین ایرانی در تلاش است تا در سال ۱۴۰۰، برندهای متنوع ایرانی را به مخاطبان و علاقه‌مندان مد و پوشاک معرفی و . دراین رویداد ایده‌هایی مطرح و مرور می‌شود که می‌کوشد چشم‌انداز نوینی به استایل‌های جذاب و بی‌نظیر طراحان ایرانی ایجاد کند.

دیجی‌استایل در هفته فشن‌شو آنلاین از پنج استایل مختلف که از برندهای ایرانی تشکیل شده رونمایی می‌کند تا اهمیت استایل‌ را در شرایط و مکان‌های مختلف زندگی روزمره نمایش دهد. همچنین در تلاش است تا به عنوان مرجع آنلاین مد و پوشاک ایرانی، فرصتی را برای ارتقا این صنعت فراهم کند و با حضور استایلیست‌های حرفه‌ای ایرانی بستری را برای آشنایی مخاطبان با مفهوم مد و فشن ایجاد کند.

این رویداد با داستانی به هم پیوسته، اهمیت استایل را در چهار موقعیت مختلف شامل محل زندگی، محل کار، طبیعت و خیابان نمایش می‌دهد که هدف اصلی آن نمایش اهمیت استایل در شرایط مختلف زندگی است.

رویدادهای خلاقانه دیجی‌استایل در مد و پوشاک

دیجی‌استایل از آغاز فعالیت خود تلاش کرده است تا دانش مد و پوشاک خود را با کمک استایلیست‌های برجسته و با چاشنی خلاقیت تلفیق کند تا کار طراحان و برندهای باکیفیت ایرانی مطرح و دیده شود. در این راستا در سال ۱۳۹۸ رویداد «سرنخ» را در آستانه معرفی مارکت‌پلیس دیجی‌استایل و با هدف همکاری و معرفی طراحان برجسته ایرانی در فضای آنلاین فراهم کرد و در سال ۱۳۹۹ با برگزاری پروژه «شبی با استایل» میزبان برندها و طراحان ایرانی بود.

اکنون رویداد فشن‌شو آنلاین از ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ تا ۱ اسفند با ایجاد بستری مناسب قصد دارد تا کاربران را با مفاهیمی چون استایل، مد و فشن بیشتر آشنا کند و دید مخاطبان ایرانی را نسبت به استفاده از محصولات بومی تغییر دهد. برندهایی از جمله: چرم درسا، ناریان، آرتمن و … در این یک هفته حضور دارند تا با کمک طراحان زبده ایرانی در استایل ۱۴۰۰ ایرانیان نگرشی جدید  ایجاد کنند.

دیجی استایل با برگزاری رویدادهای مهم و تاثیرگذار در حوزه فشن و استایل ایرانی در تلاش است تا پیشتاز این عرصه برای ترغیب سایر فعالان حوزه مد و پوشاک در سال ۱۴۰۰ ایران برای مشارکت در معرفی و ترویج مد باشد.

/استارتاپ ۳۶۰/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول