«تیک تاک» راه اندازی پیام رسان گروهی را بررسی می‌کند

مجازیستخبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع آگاه گزارش داد که شرکت «تیک‌تاک»، راه اندازی یک پیام رسان گروهی از طریق یک پلت‌فرم اشتراک‌گذاری ویدیوها را بررسی می‌کند.

به گزارش شارا به نقل از العربیه، این اقدام این شرکت را در برابر رقابت مستقیم با رسانه‌های اجتماعی دارای این برنامه مانند فیس بوک قرار می‌دهد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود به «رویترز» گفته پیام رسانی گروهی بخشی از برنامه شرکت چینی «بایت دانس» برای توسعه برنامه‌های «تیک تاک» است به عنوان یک برنامه اجتماعی فعال‌تر است. این ویژگی جدید از سال ۲۰۱۹ در «دوین»، نسخه چینی «تیک تاک» در دسترس بوده‌است.

انتظار می‌رود که راه‌اندازی برنامه پیام رسان گروهی یا «چت گروهی» موجب افزایش شمار کاربران تیک توک شود.

«تیک تاک» بین نوجوانان و جوانان دارای محبوبیت زیادی است. این پلتفرم رسانه‌ای در پخش مستقیم ارتباطات، تجارت الکترونیکی و گفت‌وگوی گروهی فعال است و به افراد تأثیرگذار اجتماعی این امکان را می‌دهد که با هواداران و فالورهای خود راحت‌تر ارتباط برقرار کنند.

یک منبع به رویترز گفت که «ByteDance» مالک «تیک تاک» سال گذشته دربارهٔ روش راه‌اندازی برنامه «چت گروهی» را در میان بحث‌های داخلی شرکت مطرح کرده، اما پس از حمله شدید دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و ممنوعیت تیک توک در هند، این شرکت بسیاری از برنامه‌های جدید خود را به تعویق انداخت.

/شارا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول