پادشاه فروش با پخش زنده

مجازیستژین یوژی ملق به ژینبا، یک سلبریتی دنیای اینترنت چین است. او پادشاه فروش با پخش زنده در چین است!

او به تازگی به درجه‌ای از اعتبار و مهارت رسیده که در عرض یک روز کاری‌اش بیشتر از کل فروش یک سوپرمارکت در هنگ کنگ در ۱۲ ماه تمام، می‌فروشد!

او در یک روستای کوچک در شمالی چین متولد شد و از آن همان عادت کرد که بر دشواری‌ها غلبه کند.

او حالا در پلنفرم پخش جاری چینی Kuaishou کار می‌کند. او همه نوع کالا به طرفدارانش می‌فروشد.

فروش با پخش ویدئوی زنده در اینترنت یک تجارت پررونق به خصوص در روزهای همه‌گیری کرونا شده است.

در سال ۲۰۱۹، در طی جشنواره خرید در ششم نوامبر، ژینبا تبدیل به چهره‌ای خبرساز شد، چون در طی یک روز ۵۷ میلیون دلار جنس فروخته بود!

البته او دشواری‌های هم در حرفه‌اش داشته، مثلا یک بار برای تبلیغ فروش قفس پرنده لوکس فیک، ۶۰ روز از کار تعلیق شد. اما بعد از این دوره محرومیت، بسیار درخشان به صحنه بازگشت و در طی ۱۲ ساعت هر چیزی را که تصور کنید، فروخت، از شامپو گرفته تا گوشی‌های موبایل.

در این ۱۲ ساعت ۴۰ میلیون هوادار او طلسم شدند و تا توانستند در طی این ماراتون پخش زنده، خرید کردند و رکورد فروش‌ها یبه عدد باورنکردنی ۲ میلیارد یوآن، معادل ۳۰۵.۷ میلیون دلار رسید!

این میزان فروش، معادل فروش یک سوپرمارت شلوغ در طی یک سال است.

برخلاف دیگر چهره‌های شناخته شده فروش آنلاین در چین که روی یک زمینه تمرکز دارند، او کارش را محدود نمی‌کند و از محصولات زیبایی تا گجت‌های الکترونیک را می‌فروشد.

اما راز موفقیت او چیست؟

او مسلما از تاکتیک‌های بازاریابی استفاده می‌کند. اما چیزی که میلیون‌های هودار را مجذوب کرده، پیشینه زندگی اوست. او به عنوان فرزند یک کشاورز، دلخواه میلیون‌ها کشاورز چینی است.

او دروغ نمی‌گوید و واقعا برای رسیدن به اینجا، مسیری طولانی را طی کرده است. در ضمن او کارهای خیرخواهانه می‌کند و در طی همه‌گیری کرونا، ۲۰ میلیون دلار به مردم ووهان چین کمک کرد.

/یک پزشک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول