بیش از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی ایرانی
مجازیست-سید صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای:
- با توجه به اینکه طراحی این پویش همگام با سیاستگذاریهای بنیاد مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تشویق آنها به ارائه تولیدات با کیفیت انجام شد، در طراحی این پویش دو هدف اصلی حمایت از تولیدکنندگان داخلی بازیهای موبایلی و توجه به اوقات فراغت و سرگرم کردن کاربران در ایام تعطیلات نوروز با توجه به شرایط کرونایی کشور مورد توجه قرار گرفت.
- بیش از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در کمپین بازینو در بازه زمانی یک ماهه نشان میدهد که به هدف اصلی این رویداد یعنی انجام تبلیغات برای بازیهای موبایلی ایرانی و افزایش تعداد کاربرانشان دست پیدا کردهایم.
- حجم عمده معرفی این پویش برای کاربران از طریق تبلیغات میانبرنامهای و میان ویدئویی مبتنی بر بازاریابی دیجیتال و به صورت آنلاین اتفاق افتاد و براساس آمارها بیش از ۷۰۰ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو از طریق تبلیغات میان برنامهای و میان ویدئویی بازدید شده است. همچنین بیش از ۵ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو در اینستاگرام بازدید شده است.
- با توجه به جوایز پویش نوروزی بازینو به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان و جذب حمایت به ارزش بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان، در ایام برگزاری این رویداد بیش از ۹ هزار نفر در سایت بازینو به قصد شرکت در قرعهکشی جوایز، ثبتنام کردهاند و بیش از ۵۰۰ هزار بار نیز از سایت بازینو بازدید شده است.
- ۲۵ بازی حاضر در این پویش مجوزهای انتشار و ردهبندی سنی را داشتند و از ویژگیهای مهم این بازیها، توجه به سلیقههای متفاوت کاربران و گروههای مختلف سنی بود تا خانوادهها بتوانند در ایام تعطیلات نوروز و ادامه این تعطیلات بهدلیل وخامت شرایط کرونایی کشور، در منزل سرگرم شوند.
- هر اندازه بتوانیم سهم بیشتری از بازیهای باکیفیت ایرانی برای کاربران در اختیار بگیریم، به همان نسبت سهم نفوذ بازیهای خارجی در بازار داخل کمتر میشود. پویش بازینو نیز در همین راستا برای نخستین بار طراحی و اجرا شد و امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده نیز آن را با سازوکار بهتر و قویتر ادامه دهیم.
گفتنی است مراسم قرعهکشی جوایز و اعلام برندگان این پویش بهزودی توسط بنیاد برگزار میشود.
/بنیاد ملی بازیهای رایانهای/