ابزار جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد

مجازیست-مارک زاکربرگ در اولین رویداد Creator Week:

  • تولیدکنندگان محتوا با این طرح می‌توانند از اینستاگرام پول بگیرند. کاربران این شبکه اجتماعی با فروش مجموعه‌ای از بج‌ها (Badges) می‌توانند جایزه بگیرند. این جوایز در فیس بوک از طریق Stars Challenges ارائه می‌شود که در ازای انجام برخی کارها به تولیدکنندگان محتوا پول می‌دهد.
  • ما معتقدیم که شما باید در ازای ارزشی که برای طرفداران خود و در مجموع همه کاربران ایجاد می‌کنید، پاداش بگیرید

او همچنین اطلاعات تازه‌ای را درباره طرح دریافت کمیسیون از فروش محصولات در این اپلیکیشن منتشر کرد. در این طرح، برندها می‌توانند روی محصولاتی که در اینستاگرام می‌فروشند نرخ کمیسیون تعیین کنند. این ویژگی به‌زودی برای گروه کوچکی از کاربران و کسب و کارهای آمریکایی راه‌اندازی می‌شود.

در نهایت، اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوایی که هم‌اکنون مشغول فروش محصولات خود هستند، اجازه می‌دهد فروشگاه‌هایشان را به پروفایل اینستاگرام خود وصل کنند. زاکربرگ قبلا به قابلیت «لینک فروشگاه» اشاره کرده بود، اما حالا از عرضه آن خبر داده است.

اینستاگرام در گذشته برای ایجاد بسترهای درآمدزایی کاربران تلاش زیادی نکرده بود. ولی حالا با داغ‌تر شدن بازار رقابت میان شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که آن‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند تا تولیدکنندگان محتوا را در پلتفرم خود حفظ کنند. زاکربرگ قبلا گفته بود این پلتفرم‌ها نیاز به تولیدکنندگانی دارند که بتوانند شبکه‌های اجتماعی را به محلی جذاب‌تر برای گروه بزرگ‌تری از کاربران تبدیل کنند.

مدیرعامل فیس بوک در رویداد Creator Week دوباره تاکید کرد که این شرکت رویکرد اجرایی بهتری نسبت به اپل خواهد داشت و در برنامه‌ای که در سال ۲۰۲۳ عملی می‌شود، سهم کارمزد کمتری از تولیدکنندگان محتوا دریافت خواهد کرد.

/دیجیاتو/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

چرا همراه من؟