مشارکت ۳۴درصدی کانال‌های تلگرام در انتشار محتوای انتخاباتی

مجازیست۹ درصد از حجم محتوای منتشر شده در این بازه زمانی، معادل بیش از ۳.۸ میلیون پست، انتخاباتی بوده است که ۳۴ درصد از کل کانال‌های تلگرامی در انتشار آن نقش داشته‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند انتشار محتوا در تلگرام طی بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ خرداد به دلیل تعطیلات کاهش یافته و بلافاصله پس از آن مجددا روند افزایشی داشته، اما این روند در تولید محتوای انتخاباتی نقشی نداشته است.

در مجموع فضای تلگرام نسبت به توییتر کمتر انتخاباتی بوده، چرا که میزان مشارکت کانال‌های تلگرامی(۳۴ درصد) و کاربران توییتر(۴۶ درصد) بوده است.

در انتشار محتوای صرفا انتخاباتی نیز، تلگرام کم‌رنگ‌تر از توییتر حضور داشته است.

از کل حجم محتوای انتخاباتی در تلگرام، ۸۹ درصد تولیدی و ۱۱ درصد صرفا پست فورواردی بوده است.
/لایف‌وب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول