تخفیفان شعار خود را تغییر داد

مجازیست–این پلتفرم پایان سال ۹۹، پس از ۱۰ سال فعالیت، در راستای تغییر سرویس‌های خود و گسترده‌کردن محصولات از جمله ایجاد «پول‌تو» و مارکت‌پلیس خدمات تصمیم به تغییر بصری لوگو خود گرفت. حالا در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان سرویس‌های خود، تخفیفان تصمیم به تغییر شعار خود گرفته است.

این شعار جدید با عنوان «بهترم می‌شه» به تخفیفان کمک می‌کند تا راحت‌تر، ارزش‌ها و پیام خود مبنی بر ارائه راهکارهای هوشمندانه و تجربه خریدی بهتر را به مخاطب خود منتقل کرده و به رشد برند خود کمک کند.

چشم‌انداز‌های تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است. در همین راستا تخفیفان در یک سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده و سرویس‌های جدیدی را در جهت چشم‌اندازهای خود راه‌اندازی کرده است.

نازنین دانشور، بنیانگذار تخفیفان در خصوص این تغییرات:

  • همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم می‌خواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژی‌هایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم.
  • در تیر ماه ۹۹ ما سرویس «پولِ‌تو خرید اینترنتی» را راه‌اندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک می‌کند هم با سایت‌ها و فروشگاه‌های بیشتری آشنا بشوند و هم خرید ارزان‌تر و هوشمندانه‌تری تجربه کنند.
  • در ادامه سرویس «پولِ‌تو خرید حضوری» را راه‌اندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانه‌تر را از فروشگاه‌های سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِ‌تو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِ‌تو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد.
  • با توجه به این‌که نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را هم شروع کردیم.

/روابط عمومی تخفیفان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول