گوگل مپ میزان شلوغی اتوبوس‌ و مترو را نیز اعلام می‌کند

مجازیست–«اریک تولوم» مدیر محصول گوگل مپ در وبلاگ گوگل اعلام کرد:
جای تعجبی وجود ندارد که حجم مسافران در سیستم حمل و نقل عمومی طی روزهای ابتدایی همه‌گیری کرونا به شدت کاهش یافته بود. اما در شرایط فعلی که مردم در حال بازگشت به روال طبیعی زندگی هستند و مسیرهای حمل و نقل در ایالات متحده نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد شلوغ‌تر شده است، رعایت نکات ایمنی برای سلامت همچنان مهمترین نکته محسوب می‌شود.
گوگل اعلام کرده است که حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران همچنان در اولویت‌ قرار دارد و در بروزرسانی‌ نقشه‌ها برای حفظ حریم خصوصی موقعیت مکانی کاربران از فناوری ناشناس سازی و تکنیک‌های متغیر حریم خصوصی استفاده کرده است. بروزرسانی جدید گوگل مپ همچنین بر اساس تاریخچه موقعیت مکانی کاربران اندروید، جدول زمانی و تاریخچه‌ای از ترددهای مختلف آنها را نمایش می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند مدت زمان صرف شده در فروشگاه‌های مختلف و اینکه از کدام نوع حمل و نقل بیشتر استفاده کرده‌اند را نیز در این قسمت مشاهده کنند.
ابزار پیش‌بینی ازدحام گوگل میزان شلوغ بودن بسیاری از مسیر‌های حمل و نقل عمومی را در گوگل مپ پوشش می‌دهد اما کاربران نیویورک و سیدنی تجربه بهتری خواهند کرد زیرا گوگل در این مناطق به دلیل شلوغی بیش از حد از داده‌های زمان واقعی استفاده می‌کند.
گوگل چند سال پیش ویژگی کاملا جدید مربوط به پیش‌بینی ازدحام را برای گوگل مپ راه‌اندازی کرد. اکنون کاربران با استفاده از ویژگی می‌توانند میزان سنگین بودن ترافیک و شلوغ بودن یک کسب و کار را پیش‌بینی کنند. غول فناوری آمریکایی اعلام کرده است که قصد دارد به توسعه ابزار پیش‌بینی ازدحام خود ادامه دهد و آن را برای بازارهای بیشتری ارائه کند.
این ویژگی‌ها هم اکنون پس از دریافت آخرین نسخه گوگل مپ در اندروید و iOS قابل دسترس هستند.
/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول