جوایز ایرانسل برای تماشای المپیک در لنز

مجازیستاپلیکیشن لنز هم‌زمان با برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو، این رقابت‌ها را به‌صورت زنده و مستقیم پخش می‌کند و ایرانسل قصد دارد هر هفته به پنج نفر از کاربران شبکه ورزشی لنز که بیشترین زمان تماشای مسابقات را داشته باشند، جایزه بدهد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از شبکه «اسپرت پلاس» لنز امکان‌پذیر است. کاربرانی که دقایق بیشتری از این مسابقات را تماشا کنند، امتیاز بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی ایرانسل کسب می‌کنند. طی سه هفته برگزاری رقابت‌های المپیک، ایرانسل هر هفته به پنج نفر از کاربران لنز که بیشترین زمان تماشای مسابقات را در شبکه اسپرت پلاس داشته باشند، سکه تمام بهار آزادی و در انتهای مسابقات، به دو نفر از کاربران شبکه اسپرت پلاس، به قید قرعه، پلی‌استیشن ۴ (PS4) اهدا می‌کند. المپیک ۲۰۲۰، از اول تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود.

/روابط عمومی ایرانسل/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول