تیک تاک، پلتفرم محبوب خودروها

مجازیست–برندهای لوکس خودرو از پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو «تیک تاک» برای ایجاد ارتباط بهتر با کاربران استفاده می کنند.

در میان این برندها، ب ام و (BMW) به عنوان محبوب ترین برند خودروهای لوکس در تیک تاک ظاهر شده است.

آمار جمع آوری شده توسط «دیک لووت»، فروشنده خودرو در بریتانیا نشان می دهد که تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ بیش از ۲۲ میلیارد بازدید از پست ها، ویدیوها و هشتگ های مربوط به ب ام و در پلتفرم تیک تاک صورت گرفته است.

به این ترتیب، ب ام و بیش از بقیه برندهای خودرویی مورد اقبال کاربران در پلتفرم تیک تاک قرار گرفته است.

پس از ب ام و، آئودی با ۹ میلیارد بازدید در مکان دوم قرار گرفته و پست های مربوط به جگوار نیز تا تاریخ مذکور ۶ میلیارد بازدید داشته است.

فهرست برندهای محبوب در تیک تاک همچنین شامل پورشه، فراری، لندرور، مینی و آستون مارتین می شود که به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

براساس این گزارش، ب ام و با ایجاد کمپین های هشتگ مربوط به خود مورد استقبال بی نظیر کاربران تیک تاک قرار گرفته است.

در سال ۲۰۱۸ این خودروساز آلمانی هشتگ «THE1challenge» را راه اندازی کرد که طی آن از کاربران خواسته شد تا از حرکات رقص خود با موسیقی «بیگ گیگانتیک» که از ب ام و سری ۱ الهام گرفته شده بود ویدیو تهیه کنند.

کاربران می توانستند خودروهای خود را بر روی این پلتفرم به نمایش بگذارند و این به یکی از بزرگ ترین عوامل کمک به بازدیدهای این خودروساز بر روی تیک تاک تبدیل شد.

طبق گزارش دیک لووت، «ب ام و M4» با ۱/۳ میلیارد بازدید محبوب ترین مدل این برند بر روی پلتفرم ویدیویی است در حالی که M3 با تقریباً ۱ میلیارد و M2 با ۹۶۰ میلیون بازدید در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

محبوب ترین مدل آئودی بر روی تیک تاک نیز خودروی TT با ۵/۵ میلیارد بازدید است و پس از آن آئودی A4 با ۴/۶ میلیارد و آئودی R8 با ۷۳۶ میلیون بازدید رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

در همین حال DBS محبوب ترین مدل آستون مارتین بر روی تیک تاک لقب گرفته و پانامارا نیز در بین مدل های پورشه بیشترین بازدید را دریافت کرده است.

فراری ۸۱۲ سوپرفست در بین مدل های فراری و XE نیز در بین مدل های جگوار در رتبه نخست ظاهر شده اند. مینی کوپر کلاسیک نیز محبوب ترین مدل مینی در این فهرست معرفی شده است.

داده ها با در نظر گرفتن تعداد بازدید ویدیوهایی است که از هشتگ های با ذکر نام هر خودرو و برند روی تیک تاک استفاده کنند.

/عصر آی سی تی به نقل از هندوستان تایمز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول