تفاهم‌ ساترا و دیجیتون به منظور ارتقای سواد رسانه‌ای

مجازیست–اداره کل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) و شرکت «دیجیتون» به منظور تولید محتوا در راستای دانش‌افزایی زیست‌مجازی و سواد رسانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

درهمین راستا در جلسه‌ای با حضور احمد آذرسا؛ مدیرکل توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و مصطفی ری‌پور، مدیرعامل دیجیتون، با تاکید بر ضرورت ارتقای دانش عمومی رسانه‌ای جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان، تفاهم‌نامه همکاری بین دو طرف منعقد شد.

در پی احصای نیاز دانش‌افزایی کودک و خانواده در حوزه رسانه و به منظور انتشار و تولید مباحث سواد رسانه‌ای به ویژه با مشارکت فعالان مردم‌نهاد این حوزه و به منظور آگاهی‌بخشی زیست‌مجازی و سواد فضای مجازی کودکان و نوجوانان این تفاهم‌نامه به امضای طرفین رسید.

برهمین اساس استفاده از ظرفیت‌های آموزشی طرفین با هدف تولید مشترک محتوای سواد رسانه‌ای و دوره‌های توانمندسازی کودکان و نوجوانان مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه احمد آذرسا؛ مدیرکل توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا:

  • ارتقای سطح کمی و کیفی سواد رسانه‌ای به ویژه برای گروه سنی کودک و همچنین خانواده، ضرورت دارد.
  • نیاز روزافزون به برخورداری از سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که نگاه ویژه‌ای به گروه‌های سنی کودک و نوجوان داشته باشیم تا بتوانیم با محتواهای سازنده، آموزشی صحیح را انتقال دهیم.

مصطفی ری‌پور، مدیرعامل دیجیتون،:

  • ما به دنبال ارائه محتوای جذاب و متناسب با نیاز خانواده‌ها هستیم.
  • ضروری است در تولیدات صوت و تصویر، محتوای سازنده در اختیار خانواده قرار گیرد،امیدوارم، همکاری با سازمان ساترا بتواند منجر به تولید و تامین محتوای موثر جهت دانش‌افزایی کودکان و نوجوانان در حوزه رسانه شود.

/ساترا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول