یک آی‌دی برای تمام شبکه‌های اجتماعی

مجازیست–شاید زمانی کار برندسازی آنلاین ساده‌تر بود. الان یک بخش بزرگ این کار، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای برند است. شبکه‌های اجتماعی هم هر کدام اتمسفر و ویژگی‌های خاص خود را دارند و مثلا شما نمی‌توانید در توییتر با همان محتوای اینستاگرام، مورد توجه قرار بگیرید.

اما یک بخش ابتدایی کار این است که نام کاربری مناسب برای برند خود انتخاب کنید و در شبکه‌های اجتماعی‌ای که بیشتر مورد توجه هستند، حساب باز کنید.

وقتی شروع به این کار کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از نام‌های کاربری قبلا ثبت شده‌اند. گاهی پیش می‌آید که مثلا یک نام کاربری در توییتر قبلا ثبت نشده و ما در ابتدای کار، کلی خوشحال می‌شویم و کار را در توییتر به اتمام می‌رسانیم، اما وقتی می‌خواهیم همین نام را در مثلا اینستاگرام ثبت کنیم، متوجه می‌شویم قبلا ثبت شده است.

به گمان من اصلا هم زیبا نیست که نام کاربری شما در هر شبکه اجتماعی یک چیز باشد یا دارای پیشوند و پسوندهایی باشد. نام کاربری باید زیبا باشد، تایپ آن ساده باشد و بیش از حد کاراکتر نداشته باشد و راحت در خاطر بماند.

اما برای اینکه مرحله چک کردن نام کاربری در انبوه شبکه‌های اجتماعی و حتی در میان دامین‌های اینترنتی برایتان ساده شود و برق‌آسا بتوانید این مرحله کنترلی را انجام دهید، من سایت Namechk را به شما پیشنهاد می‌کنم.

/یک پزشک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول